ארבע סיבות למה העסק שלך זקוק לשעון נוכחות מתקדם

מרבית בעלי העסקים מעסיקים תחתיהם עובדים. כל בעל עסק שאכן מעסיק תחתיו עובדים מודע לעלויות שכרוכות בכך, כאשר אחת העלויות המרכזיות היא כמובן תשלום השכר לעובדים. מערכת נוכחות יעילה, תסייע במניעת כל טעויות האנוש השונות שיכולות להתרחש בשלב ביצוע חישוב שכר לעובדים בסוף כל חודש. שעון נוכחות יספק את כל הפירוט על נוכחות עובדים במשרד.

 

 

מערכת נוכחות לחיסכון כלכלי בעסק

כאמור, עסק שיש לו עובדים הוא עסק שמוציא יותר. טעות קטנה בחישוב שעות העבודה בסוף החודש לעובד יכולה מצד אחד לגרום לאי נעימות לעובד כאשר הטעות באה על חשבונו ומצד שני, היא יכולה לפגוע מהותית במאזן הכלכלי של העסק כאשר היא נעשית לרעת העסק. מעבר לכך, ישנם עובדים אשר מעבר להתרעה על טעויות שעשו לרעתם בתלוש השכר, גם בוחרים לנקוט באמצעים נוספים לרבות תביעת המעסיק, דבר שכמובן יכול לעלות לא מעט לעסק כולו.

במקרה שבו ישנה מחלוקת בין עובד למעבד בענייני שכר שמשולם לעובד, האחראיות וחובת ההוכחה לגבי השכר חלה על המעביד וזאת בהתאם לסעיף 24 בתיקון החוק להגנת השכר. הבחירה במערכת נוכחות איכותית לעסק שכוללת תיעוד נכון ורישום מדויק של הגעת העובדים למקום העבודה ויציאה ממקום העבודה, תבטיח ראש שקט למעסיק וידיעה ברורה שתשלומי השכר יתבצעו בצורה המדויקת, הנכונה וההוגנת ביותר.

כל הסיבות להשתמש בשעון נוכחות בעסק

מערכת שעון נוכחות היא בעלת חשיבות מהותית בכל עסק. מעבר לעובדה שהיא מסייעת לכל עסק לחסוך מבחינה כלכלית לא מעט, יש לה יתרונות נוספים:

ראשית כל,  כאשר מדובר על עסק שבו עובדים מהשטח, לא קל לעקוב אחר שעות העבודה של העובד שכן, הוא לא מצוי במקום העבודה. במקרה הזה שעוני נוכחות המספקים מידע מהימן לגבי שעת התחלת העבודה של העובד ושעת סיום העבודה, יאפשרו לבעל העסק לעקוב בצורה מדויקת אחרי שעות העבודה של העובד, גם כאשר הוא לא נוכח במקום העבודה.

שנית, שעון נוכחות משוכלל יכול כיום לאשר קביעת שעות נוספות, קיזוז זמן הפסקה לעובד ופעולות נוספות אשר יחסכו למחלקת השכר זמן רב בחישוב ידני של כלל הנתונים הללו.

שעון נוכחות עסקי יספק סיכום חודשי לכל עסק הכולל בו חישוב משמרות שהחלו לפני חצות ונמשכו עד יום למחרת ועוד. כמו כן, השעון ידאג לניהול דוחות הכולל ייצוא לתוכנת שער או למייל, ניהול ימי היעדרות, תיק אישי לכל עובד, חישוב שכר אישי בהתאם לחוזה שנחתם מול העובד ועוד.

שעון חכם מציע סימולטור שכר מתקדם לחשוב עלויות שכר עתידיות של העובד וכן, מערכת ענן באינטרנט אשר מאפשרת לבעל העסק לצפות בנתוני השכר של כל עובד מכל מקום ובכל זמן. כמו כן, המערכת מספקת גילוי מלא של הנתונים ועל כן הם לעולם לא ייעלמו.

אין ספק ששעון אינטרנטי חכם, אפליקציית נוכחות ומערכת נוכחות יחסכו לכל עסק זמן ומשאבים רבים אותם יהיה אפשר לנצל עבור פעילויות עסקיות חשובות יותר. חשוב מאוד שכל עסק יבחר את השעון והמערכת המתאימים ביותר לצרכיו, על מנת להפיק מהם את מלוא היתרונות ולאפשר לעסק להתנהל בצורה חכמה ורווחית יותר.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  השקעה בעסק  השקעות  כמה שווה העסק