יתרונות בשירותי שליחת הודעות SMS לעסקים קטנים

שירותי SMS לעסקים מאפשרים לעסקים קטנים לתקשר עם לקוחות תוך כדי תנועה, לא משנה היכן הם נמצאים. לצד האמינות, המיידיות של הודעות SMS וקלות השימוש במערכת לשליחת הודעות SMS - הם מציעים כלי שיווקי חסכוני שכאילו נתפר במיוחד לעסקים קטנים, בהם תקציבי השיווק אינם גבוהים.

 
צילום: pixabay.com

 

אם חשבתם ששיווק במובייל כרוך בהשקעה כספית גבוהה, בגיוס מתכנתים ופיתוח אפליקציות מתוחכמות או שהוא שמור לעשירים בלבד, יש לנו חדשות נהדרות עבורכם -  מערכות שליחת SMS לעסקים מעניקות הזדמנות לבעלי עסקים קטנים לקבל גישה ישירה למובייל של לקוחות ולשווק ללקוחות ניידים אלו בפשטות ובמהירות.

כל היתרונות בקצות האצבעות: למה כדאי לשווק בהודעות SMS?

זה מיידי

שירותי SMS לעסקים מאפשרים חשיפה מיידית לקהל נרחב של לקוחות.  וזהו כלי שיווקי מיידי שרמת החשיפה שלו היא הגבוהה ביותר, בהשוואה לכל אפיקי הפרסום הקיימים כיום.

זה זול

עבור בעלי עסקים קטנים, שיווק באמצעות SMS הוא משתלם במיוחד; המחיר לשליחת SMS בודד הוא אגורות בודדות ואם מתחברים למערכת אוטומטית המאפשרת שליחת SMS לרשימת תפוצה גדולה ניתן ליהנות מחבילות נוחות במיוחד.

זה אינטראקטיבי

מערכות שליחת SMS לעסקים מאפשרות לבעלי עסקים קטנים לתבל את הודעות ה-SMS השיווקיות ולהפוך אותן לכלי דינמי, מהנה ואינטראקטיבי המגביר את המעורבות והנאמנות של לקוחות. ניתן לשלוח בהודעות SMS שיווקיות קישור לסרטונים מעניינים, משעשעים או בעלי ערך אינפורמטיבי, אפשר להפנות לקוחות לתמונות או לחידונים נושאי פרסים ועוד.

שליחת הודעות SMS
מהירות - די בכמה שניות כדי להגיע לקהל לקוחות עצום צילום: Pixabay

זה מהיר

די בכמה שניות כדי להגיע לקהל לקוחות עצום, מה שהופך מערכת לשליחת הודעות SMS לכלי נהדר לשליחת מסרים הרגישים לזמן, למשל: הנחות בָּזָק, מבצעים מוגבלים בזמן או הצעות לרכישת מוצרים שהמלאי שלהם מוגבל.

זה מדיד

אם מתחברים אל מערכת לשליחת הודעות SMS ניתן לעקוב ולנתח את הביצועים של ההודעות, הקמפיינים והמסרים שנשלחו ללקוחות. אפשר לקבל מידע חשוב מדוחות אנליטיים אלה: להבין אילו קמפיינים המירו ואילו לא; ללמוד מתי נפתחו ההודעות ולתזמן הודעות עתידיות בהתאם; אפשר להבין כיצד הלקוחות הגיבו למסרים ששלחתם - ובהתאם לתובנות האלו לשפר, לשייף ולחדד כל העת את המסרים.

זה פשוט

שלא כמו פרסום באפיקי פרסום אחרים, המסרים השיווקיים בהודעות SMS לא צריכים להיות ארוכים או מסובכים. גם התפעול של מערכת לשליחת הודעות SMS הוא פשוט מאוד וידידותי למשתמשים; לא צריך לדעת קוד או שפת תכנות, הכול אינטואיטיבי וקל מאוד להבנה ולתפעול שוטף.

וזה פשוט עובד!

שיווק ב-SMS הוא אחד מאמצעי הפרסום הטובים, המיידים והממירים ביותר שיש וכמו פועל מסור וחרוץ – הוא עובד מצוין. הוא יכול להיות כלי השיווק הבלעדי של עסקים קטנים אך אם מעוניינים ניתן לשלב אפיק זה עם ערוצי פרסום ושיווק נוספים, בקלות ופשטות.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  עסקים קטנים  עסקים קיימים  פרסום חינם  פרסום עסק  קהל יעד