התאמה של מתקן המים בעסק

בעידן הנוכחי, מתקן המים הפך לחלק בלתי נפרד ממשרדים ועסקים, כיום כמעט שלא ניתן למצוא עסקים ללא מתקן מים כזה או אחר. מים נקיים, טהורים ובריאים הפכו להיות הכרח ממש, וכתוצאה מכך, גם ישנו מבחר רחב של מתקני מים לבחור מהם. יחד עם זאת לא כל מתקן מים יתאים לכל עסק, וכדי להתאים את מתקן המים לעסק שלכם, עליכם לקחת בחשבון כמה וכמה דברים.

 
צילום: freepik

 

מה ההבדל בין בר מים לבית לבין בר מים לעסק?

מטבע הדברים לא כל מתקני המים נוצרו שווים ויש לכך סיבה – צרכים ושימושים שונים. לכן מתקן המים שישמש אתכם בבית לא בהכרח יתאים לעסק. צריכת המים הביתית שונה בתכלית השינוי מצריכת המים בעסקים. עם זאת ישנם מקרים בהם המיני בר הביתי דווקא כן יתאים לעסק, ועל כך נרחיב.

היתרונות של מיני בר לעסק קטן

מתקני מים קטנים כמו מיני בר זמינים בשלל דגמים ועיצובים, כך שאפשר להתאים אותם לסוגים שונים של משרדים ועסקים קטנים. מוצאים אותם בקופת החולים, במרפאת השיניים, במזכירות של בית הספר, בבתי קפה ומסעדות, במשרדים, בחנויות, במספרות ובעוד מקומות בהם הצריכה קטנה יחסית והם משמשים כמות קטנה של אנשים.

מכשירים אלו לא רק נראים טוב, אלא שהם מבטיחים אספקה רציפה של מים קרים וחמים, הם עומדים בתקני איכות ובטיחות, בטוחים גם אם יש ילדים קטנים בסביבה ויש להם תכונות שונות ופונקציות כאלו ואחרות בהתאם לדגם הנבחר. לא פחות חשוב – המים שהם מספקים טהורים, בריאים ואיכותיים לשתייה!

קולר מים קרים למוסדות ציבוריים

כאשר לא מדובר בעסק קטן, אלא במוסד ציבורי גדול כמו בית ספר, אוניברסיטה, בית חולים, משרד של חברה גדולה או מפעל, קולר מים מוסדי יהיה אופציה הרבה יותר מתאימה. קולרים הם מתקני מים אשר מספקים מים טהורים בתפוקה גבוהה יותר ולכן הם יהיו אידיאליים כאשר צריכת המים הרבה יותר גבוהה וישנם יותר אנשים שצפויים להשתמש במתקן.

מעבר לכך קחו בחשבון שאפשר לשלב בין שני העולמות, כלומר להתקין קולר מים לאזורים הציבוריים המרכזיים ומיני בר קטן למשרדים, מטבחים, מתחמי מנוחה של העובדים וכן הלאה.

איך בוחרים במתקן המים המתאים לעסק?

ישנם סוגים שונים של מתקני מים זמינים, כגון מתקנים שמתחברים לקו המים, מתקנים עם בקבוקי מים, קולרים, מתקני מיני בר ודגמים עצמאיים. העריכו את היתרונות והחסרונות של כל סוג בהתבסס על הצרכים וההעדפות של העסק. בנוסף קחו בחשבון את הדברים הבאים:

  • תפוקה וצריכה – העריכו את מספר העובדים או הלקוחות שישתמשו במתקן המים באופן קבוע, כמו גם את צריכת המים היומית כדי לקבוע את הגודל והקיבולת המתאימים. מתקן בעל תפוקה גבוהה יתאים למשרדים גדולים או חללים ציבוריים שם השימוש תכוף.
  • אפשרויות קירור וחימום – החליטו אם נחוצים לכם מים חמים וקרים או רק אחת מהאפשרויות הללו. עסקים מסוימים עשויים להפיק תועלת ממתקן המציע את שניהם, לכן המתקן צריך להתאים להעדפות ולצרכים מגוונים.

מערכת סינון – חפשו מתקן מים הכולל מערכת סינון אמינה המבטיחה שהמים נקיים, חפים מזיהומים ועומדים בתקנים בריאותיים. פרמטר זה חיוני במיוחד אם המים באזור של העסק אינם איכותיים. מעבר לכך, מתקן המים צריך לעמוד גם בתקני איכות ובטיחות.

  • תחזוקה וניקיון – קחו בחשבון את קלות התחזוקה והניקוי של המתקן. תחזוקה שוטפת מאוד חשובה כדי לשמור על תפקוד מיטבי של מתקן המים ולהבטחת איכות המים. לכן הבינו מה התחזוקה הנדרשת כדי לשמור על המים איכותיים לאורך זמן.
  • עיצוב ואסתטיקה – בחרו מתקן מים המשלים את עיצוב הפנים של המשרד או החלל העסקי שלכם. החליטו היכן אתם מתכננים למקם את מתקן המים והקפידו לוודא שהדגם הנבחר מתאים לאזור המיועד.
  • תכונות נוספות – חלק ממתקני המים מגיעים עם תכונות נוספות כמו פעולה ללא מגע, הגדרות טמפרטורה מתכווננות וצגים דיגיטליים. החליטו אם התכונות הללו חיוניות לעסק או שדגם בסיסי יספיק.
  • מותג עם מוניטין ותמיכת לקוחות – חפשו אחר מותג בעל מוניטין הידוע בייצור מתקני מים אמינים. קראו ביקורות וחוות דעת של לקוחות כדי לאמוד את מידת שביעות הרצון שלהם. בנוסף, שאלו אם ישנם שירותי תמיכת לקוחות ואחריות על המוצר.
  • שיקולי תקציב – בעוד שעלות היא גורם, תנו עדיפות לאיכות, כמו גם להתאמת מתקן המים לעסק שלכם. השקיעו במתקן יעיל אנרגטית שעונה על הדרישות שלכם ומציע ערך לטווח הארוך, גם אם זה אומר להוציא קצת יותר.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות  משקיעים  משרדים  עבודה מהבית