חמש שיטות להעלאת הכנסות העסק

 

 

כל בעל עסק שואף להגדיל את הכנסות העסק על מנת לתרום לחוזקו הכלכלי של העסק, ליציבותו וכמובן גם כדי לגרוף רווח אישי בתור הבעלים של העסק. חלק מניהול העסק כולל ניהול שוטף וכן תגובה למצבים מסוימים, אך מי שמנהל עסק חייב גם לעשות פסק זמן מטפורי ולחשוב מעבר להתעסקות השוטפת מהם הצעדים שניתן לנקוט על מנת להגדיל את הכנסות העסק.

ואשר על כן, להלן מוצגות חמש אפשרויות להגדלת הכנסות העסק:

כניסה לשווקים חדשים

לא תמיד הדבר אפשרי. לפעמים הנישה של העסק מוגבלת מאוד, ועם זאת עדיין כדאי מאוד לבדוק את האפשרויות של כניסה לשווקים חדשים. אולי העסק פונה כרגע רק ללקוחות הגרים בסביבה, אך אולי יש עוד דרכים להרחבת מעגל הלקוחות – לשאר חלקי הארץ ואולי אף לחו״ל. אם תיכנסו לשווקים חדשים, אפילו בצורה מוגבלת, סביר להניח שתגדילו את כמות פניות הלקוחות, ובהתאם לכך גם את ההכנסות שלכם.

חיזוק הקשר מול הלקוח

חשוב שתכירו את הלקוחות של העסק ואת הצרכים שלהם. ייתכן שלעסק יש מאגר של לקוחות מרוצים המבצעים רכישות באופן קבוע. עליכם לשאול את עצמכם (או את הלקוחות) מה ניתן לעשות בשביל לחזק את הקשר ואת הפעילות העסקית עם לקוחות אלו. אולי ניתן להרחיב את סל המוצרים או השירותים, ואולי אפשר לשקול לתת להם מבצעים מיוחדים אשר ישפרו את המכירות.

השקעה בגורמי ייצור

השקעה אמנם לא תמיד רלוונטית עבור כל עסק, אך במקרים רבים ניתן להגדיל את הכנסות העסק באמצעות השקעה בגורמי ייצור. אם לדוגמה יש לעסק מכונה המייצרת אלף יחידות בחודש של מוצר מסוים, ייתכן שיכולת הייצור המוגבלת היא הדבר המונע מהעסק למכור יותר. ייתכן שבאמצעות השקעה במכונה חדשה תוכלו לייצר יותר ולמכור יותר.

השקעה בפרסום

תמיד (אבל תמיד!) פרסום יכול להיות מנוע הצמיחה של העסק. הנוסחה הידועה ביותר היא להוציא יותר על מנת לקבל יותר. ייתכן שלעסק יש מוצר או שירות הזוכים לביקורות חיוביות, אך למעשה ישנם רבים אשר לא נחשפו לעסק שלכם. ייתכן שבאמצעות השקעה בפרסום תוכלו להגיע לקהל רחב יותר ולמכור יותר.

תמריצים לעובדים

העובדים הם אחד המשאבים החשובים ביותר שיש לעסק. הם בעצם מניעים את גלגלי השיניים של העסק, והם האחראים למכירות וליצירת ההכנסות. ייתכן שמתן תמריצים לעובדים, כמו למשל עמלות מכירה, יוכל להגדיל את המוטיבציה שלהם לסגור עסקאות ובכך להגדיל את השקעות העסק. ימי כיף וימי גיבוש לעובדים (וגם למשפחותיהם) יעזרו לשמירה על אווירה טובה בעסק

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  בעלי עסק  בעלי עסקים  הצלחת העסק  ייעוץ לעסק  מעצמאי לשכיר  מציאת שותף  משבר בעסק  ניהול עסק  עסק במשבר  עסק ריווחי  עסקים חדשים  שיווק העסק