השיטות לפתיחת עסק קטן ומצליח

 

 

מי מאתנו לא רוצה לפתוח עסק מצליח, זה החלום הוורוד של כל היזמים, מהלך שכזה  יאפשר להתפרנס בכבוד באופן עצמאי ומבלי להיות תלויים באף אחד. אך עסק דורש גם השקעה כספית אשר יכולה להתחיל מסכומים קטנים ולהסתיים במיליארדי דולרים!!! (כן, כן תלוי לאן אתם מכוונים), הכל בהתאם לאופי העסק. הרעיון של עסק קטן המניב הכנסה הוא החלום של כל אחד ואחד מהיזמים בתחילת דרכם.

אך מהן השיטות לפתיחת עסק קטן ומצליח?

זיהוי הזדמנות עסקית - הבסיס להצלחה

ההזדמנות העסקית היא הבסיס להצלחה, יש לזהות את ההזדמנות בטרם היא ממומשת כלומר הזיהוי של בעיה מסוימת עליה העסק נכשל, יכול להיעשות באמצעות ניסיון או בחינה מחדש של הדברים הבסיסים בעסק ולהפיק מכך תועלת כלכלית. ולאו דווקא בעיה, ההזדמנות העסקית יכולה להיות שינויים טכנולוגים, טרנדים חדשים או הסרת מגבלות סחר אשר יוצרים הזדמנות עסקית. לפעמים עולים על משהו במקרה, ולעיתים זה דורש חיפוש ומחשבה מעמיקה ועזרה מבעלי מקצוע שונים.

תמיד ניתן לאתר הזדמנויות עסקיות בלוחות עסקים אינטרנטים שונים.

*ניצוץ ההצלחה קיים כמעט בכל עסק, השאלה כיצד עושים עם זה משהו אחר טוב יותר.

תכנית עסקית - הדרך להגשמת החזון

כל עסק, אפילו הקטן ביותר, צריך להתנהל לפי תכנית עסקית. לעסק ישנם משאבים מוגבלים, במיוחד עם מדובר בעסק קטן, לכן יש צורך בתכנית עסקית אשר תפרט את כל המהלכים הנדרשים על מנת להקים ולתפעל את העסק תוך כדי התייחסות למשאבים העומדים לרשותכם נכון לזמן הנוכחי, לאורך זמן התכנית העסקית עלולה להשתנות יש לכוון שהשינוי יהיה תמיד לטובה.

מימון העסק

לעתים ניתן לממן את הקמת העסק בעזרת הון עצמי. כמובן שהדבר תלוי ביכולותיו הכלכליות של היזם והמשאבים הדרושים לצורך הקמת העסק. הקמת מספרה אינה דורשת השקעה גדולה אך נדרש ידע מקדים, לעומת הקמת מסעדה אשר דורשת השקעה גדולה מאוד וניתן לומר שבעזרת כסף אפשר לעודד עובדים מנוסים לעבוד עבורך. מי שאינו יכול לממן את העסק בעצמו צריך לחפש אחר הלוואות לצורך הקמת העסק.

חיפוש לקוחות

הלקוחות הם אלו אשר מביאים את ההכנסה לעסק ולכן הם הדבר החשוב ביותר. העסק צריך לקחת בחשבון את הצרכים של הלקוחות, החל ממאפייני המוצר או אפיון השירות שהעסק מספק ועד נקודת המכירה וגם אחריה. על העסק להיות אקטיבי במשיכת לקוחות ולחשוב תמיד כיצד ניתן להגדיל את נתח הלקוח, כמות הלקוחות ושמירה על קשר ארוך טווח על מנת להגיע לעסקאות חוזרות.

עסק למכירת לימונדה

התאמה והסתגלות

בעולם העסקים ישנם טרנדים אשר באים והולכים, מוצר שהיה להיט אתמול היום הוא חסר ביקוש. יכולות להיות לכך סיבות שונות. למשל לפני כשני עשורים חנויות קפה אינטרנט אשר אפשרו גלישה באינטרנט הפכו למאוד פופולריות. היום כאשר לכולם יש טלפון חכם הן פשוט נעלמו. על עסק תמיד להיות עם יד על הדופק, לעקוב אחר המגמות והטרנדים ולהתאים את עצמו לדרישות השוק על מנת לשרוד.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  הצלחת העסק  הקמת מסעדה  הקמת עסק  השקעה בעסק  יזמים חדשים  ייעוץ לעסק  להרוויח ובגדול  מכירת עסק פעיל  מכירת עסקים  ניהול עסק  עסקים קיימים  פותח עסק