משקיעים לעסקים – איך למצוא את המשקיע המתאים?

 

 

משקיעים לעסקים הם אותם אנשים או גופים המספקים הון לעסקים בתמורה לאחוזים בבעלות או הבטחה לתשואות כספיות עתידיות. משקיעים ממלאים תפקיד מכריע במימון סטרטאפים, תמיכה במאמצי התרחבות והנעת חדשנות בתעשיות שונות.
למעשה במקרים רבים, חיפוש משקיעים מהווה כפעולה אשר תשפיע במידה רבה על גורלו של העסק ותקבע אם הוא יוכל להמשיך לפעול – כאשר, יזמים רבים אף מתחילים בחיפוש אחר משקיעים עוד בטרם הקמת העסק, על מנת לגייס את המימון ההתחלתי הנדרש להקמתו.

גיוס משקיעים לעסקים – החלטות אותן צריך לקבל

בהליך גיוס משקיעים לעסקים, ישנן מספר החלטות ראשוניות אותן צריך לקבל בכדי להתוות את הדרך למשקיעים המתאימים. 
בשלב הראשון, חשוב להבין לשם מה יש צורך במשקיעים -  למעשה, לחדד את צרכי העסק ולהבין לעומק למה המימון אשר יגויס ישמש. 
בשלב הבא יש להגיע להחלטה לגבי מה יוצע למשקיעים הפוטנציאליים בתמורה להשקעה לדוגמא, אחוז מהרווחים הקיימים, אחוזי בעלות בחברה ועוד.. 
לאחר מכן יש לערוך תכנית עסקית מפורטת אשר כוללת את כל המידע הרלוונטי לגבי העסק כמו: מבנה ארגוני, יתרונות, נתונים כספיים ועוד.. – יש לקחת בחשבון שהמשקיעים הפוטנציאליים ירצו לראות את כל המידע הזה לצורך קבלת ההחלטה. 
בשלב זה, כדאי גם לקבל החלטה איזה מידע אתם מבקשים לפרסם במודעה לגיוס משקיעים לעסקים ואיזה מידע אתם בשלב זה שומרים לעצמכם – כאשר, תוכלו למסור אותו רק לפונים רלוונטיים או אפילו להגיע עמו עד לשלב המשא ומתן אותו תנהלו מול המשקיעים. 

משקיעים לעסקים – כך תגיעו למועמדים מתאימים 

יש לא מעט פעולות בהן תוכלו לנקוט על מנת להבטיח שיגיעו אליכם אך ורק משקיעים רלוונטיים ובין היתר:
 

  • לבחור בתבונה את הפלטפורמה בה תפרסמו את המודעה – אם תבחרו בפלטפורמה בעלת שם ומוניטין בעולם תיווך עסקי, תוכלו להיות רגועים בידיעה שהיא גם מושכת אליה אך ורק אנשים רציניים. 
     
  • לנסח בצורה נכונה את המודעה – גם אם אתם לא מעוניינים לשמור בשלב זה חלק מהקלפים לעצמכם, אם אתם רוצים למשוך משקיעים מתאימים, כדאי לנדב כמות מספקת של מידע ופרטים. 
     
  • להתכונן לפניות – לאחר פרסום המודעה אתם עתידים לקבל פניות, חשוב שתתכוננו לטפל בהן בצורה נכונה וכבר בשלב זה תנסחו את התשובות לשאלות נפוצות שעתידות להגיע מהמתעניינים. 
     

דגש על הפרמטרים הללו יסייע לכם בסינון משקיעים לעסקים והגעה אך ורק למשקיעים רלוונטיים. 

מחפשים משקיעים לעסק שלכם? תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה. אתר מונופולי מהווה פלטפורמה נוחה ואיכותית לחיפוש משקיעים לכל סוגי העסקים, מכל הענפים – ולמעשה משמש בתור מתווך עסקי לכל דבר ועניין. 
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגדיר צרכים, לנסח את המודעה בצורה הנכונה (ובמידת הצורך לקבל סיוע מקצועי בתהליך) ולהבטיח שתגיעו אך ורק למשקיעים פוטנציאליים מתאימים. 
 

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  השקעה בעסק  השקעות