כיצד תקבל משכנתא לסגירת חובות

החובות מתחילים לסגור עליכם, ואתם מתקשים לראות דרך יציאה? על מנת שתוכלו לכסות את החובות יהיה עליכם לחשוב בצורה נבונה. הרי כל הפעולות שנקטתם עד לנקודה זו הביאו אתכם למצב שבו החובות ממשיכים להיערם. לעיתים על מנת לכסות את החובות יהיה עליכם לקחת משכנתא בהתאם לגובה החובות. במאמר הבא נסביר לכם איך תוכלו לקחת משכנתא המיועדת לסגירה של החובות. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם עולים על דרך המלך.

 

 

למה לקחת משכנתא לסגירת חובות?

את השאלה הזאת אנשים רבים שואלים את עצמם. הרי יש כאלה שרואים את המשכנתא בתור חוב לבנק, כך שהמשמעות היא חוב נוסף. אך לקיחת משכנתא לכיסוי החובות מביאה איתה יתרונות רבים שיכולים לסייע. ראשית עדיף להיות חייב כסף לבנק מאשר לאנשים שונים שאינכם יודעים מה הם מסוגלים לעשות. בנוסף אם יש לכם מספר חובות שונים תוכלו לרכז אותם לחוב אחד בלבד. חוב שתדעו בדיוק תוך כמה זמן אתם תהיו מסוגלים להחזיר את כולם.

איך מקבלים משכנתא לסגירה של חוב?

האינטרס של הבנק יהיה לתת לכם הלוואה על מנת שתוכלו לכסות את החובות. הרי הלוואות הן הדרך הכי טובה מבחינת הבנק להרוויח עוד קצת כסף. כמובן שהאינטרס של ההלוואה הוא אינטרס משותף, ולכן כל הצדדים שמחים ליישם אותו. על מנת שהבנק או כל גוף חוץ בנקאי אחר יעמיד לכם משכנתא יהיה עליכם להוכיח יכולות החזר. כלומר תצטרכו להראות לבנק כי אתם יכולים להחזיר את המשכנתא שעליה אתם מתחייבים. מבחינת הבנק זה העניין הכי חשוב שיש, ללא יכולת החזר לא תוכלו לקבל משכנתא.

מה לעשות אם אין הון התחלתי?

לא מעט מהבנקים ומהגופים החוץ בנקאיים יבקשו הון התחלתי על מנת לספק משכנתא לסגירת חובות. לרוב מדובר על סכום של כסף השווה כ-25-30% מגובה המשכנתא עצמה. אך במקרה שבו אין לכם הון התחלתי, תוכלו לקחת הלוואה כנגד נכס. ההלוואה הזאת היא הלוואה גדולה יחסית, דומה מאוד למשכנתא שאותה רציתם לקחת. רק שהפעם הנכס שלכם משמש כבטוחה לכך שתהיו מסוגלים להחזיר את ההלוואה. מבחינת הבנק לספק הלוואה שכזאת זה פלוס רציני.

משכנתא לסגירת חובות? התייעצו עם אנשי מקצוע

אל תעשו אף החלטה באופן עצמאי, כל טעות קטנה עלולה בדיעבד לעלות ביוקר. אנו מציעים לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע שחיים ונושמים את העולם הזה. הם יסבירו לכם בדיוק מה נכון לעשות, ואיך תוכלו לקחת הלוואה בתנאים שמתאימים לכם. תזכרו כי התנאים שמתאימים לכם הם לא בהכרח התנאים שמתאימים גם לאחרים. גם ככה החובות מדירים שינה מעיניכם, מוטב כי הלוואה בערבות המדינה תהיה כזאת שמכסה אותם לחלוטין. תאפשרו לעצמכם סוף כל סוף להתחיל חיים חדשים ברגל ימין.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  הערכת שווי עסק  השקעה בעסק  השקעות  מחיר העסק