חושבים על מקום מתאים להקמת מפעל? יתרונות של שטחי תעשייה ברשויות

התשתיות והיתרונות שתוכלו למצוא באזורי התעשייה של הרשויות המקומיות יכולות להפוך את ההשקעה ליותר כדאית עבור הקמת המפעל שלכם

 

 

מחפשים מקום להקמת מפעל ובוחנים את האפשרויות?

כדאי שתבדקו מה יש לרשויות המקומיות להציע ולאו דווקא המועצות האזוריות. במקרים רבים לרשויות המקומיות ישנם יתרונות רבים אשר הופכים את הקמת המפעל לכדאית באזורים אלו. להלן כמה יתרונות אשר יכולים לתרום לפעילותכם העסקית במידה ותבחרו למקום את המפעל באחת מהרשויות המקומיות.

  1. קרבה פיזית לבעלי העסקים - קו הייצור שלכם, המפעל שלכם נזקק לקרבה לעסקים אחרים. לצורך קיום הייצור והפעילות העסקית אתם עשויים להזדקק לשירותים שונים של עסקים אחרים והמיקום ברשויות המקומיות שם אתכם קרוב אליהם. אלו יכולים להיות העסקים המספקים לכם את חומרי הגלם או תומכים בצורה כלשהי בתהליכי הייצור, הלוגיסטיקה, הניהול והתפעול השוטף של העסק. עסקים אלו יכולים להיות גם הלקוחות של תוצרת המפעל או הצינור השיווקי עליו אתם נשענים. קרבה לעסקים אלו תאפשר התנהלות קלה יותר וזולה יותר.
  2. הטבות לתעשייה - ברבות מהרשויות המקומיות ניתן למצוא תכניות המעודדות הקמת מפעלי תעשייה קלה, על מנת לספק מקומות עבודה לקהילה המקומית. אלו יכולות להיות הטבות כמו פטור מארנונה למספר שנים. הטבות אלו בדרך כלל ניתנות למפעלי הייטק גדולים.
  3. קרבה לאזורי המגורים - הקמת מפעל בשטח של רשות מקומית מעניקה לכם קרבה לאזורי המגורים. כלומר תוכלו בקלות להישען על כוח אדם מקומי אשר עבורו המפעל נגיש.
  4. תכנון ופיתוח סביבתי - הרשויות המקומיות משקיעות בתכנון ופיתוח סביבתי על מנת לתמוך באזורי תעשייה. פיתוח סביבתי זה נועד לספק למפעלים אשר יוצרים מקומות תעסוקה את התנאים והתשתיות הדרושות לצורך פעילותם העסקית. הפיתוח הסביבתי כולל תשתיות שונות כמו חשמל, מים, ביוב, דרכי גישה, מקומות חנייה וגם שירותים כמו תחבורה ציבורית, פינוי אשפה ועוד.

בבואכם להקים מפעל בשטחי מבנה תעשייה באזה"ת, אלו הם שיקולים אשר עליכם לקחת בחשבון. בסופו של דבר הכל מגיע לחישובי עלויות, לא רק עלויות ההקמה אלא גם העלויות התפעוליות, לעיתים אף עדיף לקנות מבנה תעשייה למכירה לקבל תשואה גבוה יותר מהנכס. רבים מהשירותים, התשתיות והיתרונות שתוכלו למצוא באזורי התעשייה של הרשויות המקומיות יכולות להפוך את ההשקעה ליותר כדאית עבור הקמת המפעל שלכם.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  מבני תעשייה  נדלן מסחרי