השקעות במיאמי המדריך למשקיעים

 

 

מיאמי התקבעה בדעת הקהל כעיר נופש אליה ניתן להגיע וליהנות ממזג אוויר חם בכל השנה ולצידם חופי ים אטרקטיביים, מסעדות ומקומות בילוי. הדבר בהחלט נכון, מיאמי היא עיר נופש ובילוי, אך הכלכלה של העיר מיאמי היא הרבה מעבר לכלכלה של עיר תיירות. מיאמי היא מרכז עסקים ותחבורה חשוב מאוד – ניתן למצוא בה פעילות רבה של מוסדות פיננסיים, חברות נדל"ן, חברות הייטק וגם לא מעט תרבות, אומנות ומאפיינים של החיים הטובים, השקעה נבונה בנדל"ן בארה"ב מהווה הכנסה פסיבית קבועה ושוטפת.

במיאמי ישנו ביקוש רב לנדל"ן הנובע מתוך תהליכי הגירה פנימיים של ארצות הבית וגם מהגרים לטיניים המתעניינים במיאמי. תהליכים אלו בסופו של דבר שמו את מיאמי במרכז תשומת הלב העולמית ומשקיעים רבים נוהרים למיאמי.

בתור היותה עיר תיירותית, במיאמי ישנו ביקוש רב להשכרה לטווח קצר. בעיקר במקומות הקרובים למוקדי תשומת הלב התיירותיים. במידה ותכניות ההשקעה שלכם הן עבור נכסים להשכרה לטווח קצר, חשוב להיכר את האזורים התיירותיים על מנת להבין לאלו נכסים ישנו פוטנציאל.

אם נשווה את התשואות במיאמי לתשואות בישראל, נוכל מיד להבין מדוע ישנו עניין גדול בהשקעות – תשואה משכירות היא בין 7%-12% בשנה. לעומת התשואה בישראל על נכסי נדל"ן למגורים אשר עומדת על כמחצית מהתשואה במיאמי.

השקעות נדל"ן במיאמי
מיאמי ביץ' צילום: by yanivmatza from Pixabay

מאז המשבר הכלכלי הגדול שחוותה ארה"ב בשנת 2008, מחירי הנדל"ן באזורים רבים בארה"ב החלו לעלות שוב ובחלק מהמקומות אף חזרו כמעט לשיאי 2007. היום, שנת 2020 ארצות הברית התאוששה מהמשבר הסאב פריים ומחירי הנדל"ן נמצאים במגמת עלייה. ישנם אזורים בהם הם עולים באטיות, ישנם אזורים בהם הפערים נסגרו וישנם אזורים הנמצאים במקום פחות טוב כגון דטרויט שעדיין לא הספיקו להתאושש, ייתכן ומדובר על אופציה להשקעה באמצע, כמו במקרה של מיאמי. מחירי הנדל"ן במיאמי נמצאים במגמת עלייה, אך הם עדיין נמוכים בהשוואה לשיאם ערב המשבר. המסקנה העולה מתוך זה היא שלהשקעות בנדל"ן במיאמי ישנו פוטנציאל רב הנובע גם מעליית ערך הנכסים.

כדאי לזכור בטרם חתימת עסקה נדל"ן בחו"ל!!

השקעות נדל"ן במיאמי בדרך כלל נעשות באמצעות חברות ניהול המטפלות בכל ענייני התחזוקה והתפעול של הנכס, אך גובות דמי ניהול, לעניין התשואות חשוב לבדוק האם התשואות המובטחות על ידי החברות הן במונחי ברוטו או נטו.

בנוסף לבחון היטב לפני סגירת העסקה את פרטי החבילה המוצעת, ההתחייבויות, העלויות והאופציות העתידיות הקיימות ולודא לוודא שתחום השיפוט כנגד חברת הניהול ככל שהיה, יתאפשר בישראל, למקרים שבו מופרות התחייבות שהובטחו על ידי החברה כלפי הקונה בישראל.

עוד נקודה שחשוב לבדוק היא לגבי המיסוי. על פי הסכמי המס, ישראלי אשר רכש נכס בארה"ב חייב לדווח גם בארץ וגם בארה"ב. שיעור המס בישראל מנדל"ן בחו"ל עומד על כ 15% (מס על הכנסה משכר דירה), אך יש לשלם בארץ את ההפרש בין המס ששולם בארה"ב לבין המס הנדרש בישראל,  ונושא המס הוא כזה שבארה"ב ניתן לישראלים פטור שנתי ממס, עד לגובה הכנסות של 4000$ בשנה. מעל סכום זה, גובה המס עומד על החל מ- 10%.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  השקעות  השקעות בחו"ל  משקיעים  נדל"ן בחו"ל  ניהול עסק  נכסים מניבים   תשואה