הדרך המהירה לקידום העסק

עומר ברודשטיין, בעל העסק "OMER DIGITAL" מספר:

עומר מספר על הדרך של העסקים לבלוט קידום ממומן, מאפשר לכל אחד אפילו בטווח הקצר והמידי להשיג תוצאות אמנם הדבר מתאפשר על ידי הוצאות גבוהות, אך היתרון ברור..

 

 

{{msg}}

בעברית קוראים לזה "קידום ממומן", אך יודעי דבר מכירים אותו בתור PPC. העיקרון של PPC (ראשי תיבות של Pay Per Click) הוא פשוט ביותר: גוגל, כמו גם מנועי חיפוש אחרים, מציגים מודעה מתומצתת שלכם בתוצאות חיפוש רצויות מבחינתכם, ולפעמים גם באתרים נוספים (כגון Display ו-Remarketing), ועל כל הקלקה על המודעה אתם משלמים לגוגל או לכל חברה שזו לא תהיה סכום כסף מסוים, שבכל מקרה אינו עובר את התקרה שאתם בעצמכם קבעתם. כל גולש המקיש על המודעה שלכם מגיע לאחד מהדפים באתר שלכם, או לדף נחיתה מיוחד, ואם הם מספיק אטרקטיביים, הרי שזו עשויה להיות תחילתה של ידידות מופלאה בינו לבינכם.

" PPCאפקטיבי באמת אינו דבר פשוט", אומר עומר, שבשנת 2017 פתח עסק משלו, "אבל בכל מקרה הקידום הממומן הוא אופציה שכדאי להביא בחשבון. עבור עסקים רבים הוא משדרג במידה ניכרת את השיווק באינטרנט ומוביל לרווחים משמעותיים".

עומר עומד בראשה של חברת PPC חדשה המתמחה ביצירת פניות חדשות לעסקים קטנים עד גדולים באמצעות קידום ממומן. הוא עושה זאת תוך כדי שימוש בפלטפורמות המתקדמות ביותר.

"הייתי שכיר לא מעט שנים בסוכנויות דיגיטל שונות", משתף עומר, "ובלא מעט מקרים שבהם רציתי לעשות דברים בדרך שלי – נתקלתי במחסומים כאלה או אחרים. עם הזמן הבנתי שאם אני רוצה שהדברים יקרו בדרך שלי, ועל פי הגישה שלי, זה יוכל לקרות אך ורק אם גם העסק יהיה שלי.

"את הידע ואת הניסיון הבאתי מעבודתי מפתרונות ה-PPC שסוכנויות דיגיטל גדולות יכולות לתת", ממשיך עומר. "כיוון שמדובר רק בי, ואין לי הוצאות על משרדים ענקיים, על מזכירות, על הנהלת חשבונות וכולי, הלקוחות שלי נהנים הן ממחירים טובים והן משירות אישי ומקצועי. האחד אינו בא על חשבון השני, ואני מרוצה מכך.

"הדבר שאני נהנה ממנו הוא עצם העיסוק בתחום שיש בו תוצאות מידיות", עונה עומר במהירות ובלי היסוס לשאלה מהו מקור ההנאה שלו. "התוצאות המידיות, אי-דחיית הסיפוקים – הם יתרון משמעותי. נוסף על כך אני אוהב מאוד טכנולוגיה, שזו למעשה הליבה של העסק. אני שואף להיות מעודכן כל העת ולעקוב אחר טכנולוגיות השיווק החדישות ביותר. מי שאינו עוקב ואינו מתעדכן – אין לו מקום בתעשייה הזאת. בתוך חודש אחד דברים יכולים להשתנות מן הקצה אל הקצה, ובלי לשים לב האסטרטגיה השיווקית לעסק יכולה להתמוסס כליל. דבר נוסף שאני נהנה מאוד ממנו הוא העובדה שיש בידי היכולת לייצר פרנסה לאנשים אחרים, למשפחות שלמות. זו אחריות גדולה ומשמעותית, מעין עוצמה המתועלת לאפיקים חיוביים ושהשימוש בה מספק מאוד".

לא משנה מהו גודל הכלב בקרב,
משנה רוח הקרב של הכלב

מרטין מקדונלד
 

אז מהי בעיניך הדרך המהירה לקידום עסקים, והאם יש לך טיפ קצר לבעל עסק?

"קידום ממומן מאפשר לכל אחד, אפילו בטווח הקצר והמידי, להשיג תוצאות. אמנם הדבר מתאפשר על ידי הוצאה שוטפת של לא מעט כסף, אך היתרון המשמעותי הוא שגם ההכנסות הן בהתאם, דבר המאפשר תזרים נכון. רבים חושבים שמדובר בהוצאה, אך ההפך הוא הנכון. הוצאה מביאה הכנסה. החוכמה היא להוציא כמה שפחות ולהכניס כמה שיותר. לכן הפרסום המידי יכול להתאים לכל אחד, ואני בונה עבורו בהתאם את הקמפיין המושלם.

"הטיפ העיקרי שאני יכול לתת הוא להצטייד בגישה חיובית ובאנרגיות טובות. יש להתרכז בחיובי ולא בשלילי – ואין מה לעשות, השלילי הוא חלק מהעניין – והחשוב ביותר: Work hard, dream big!".

 

הוסף תגובה חדשה

חובה למלא את כל השדות ולפתור את התרגיל.
= 8 + 7

תגובתך התקבלה, ותפורסם בכפוף לשיקולי העורך.

 
{{commentsList.length-$index}}
תמונת המשתמש
{{item.user_name}}
{{item.c_title}}
{{item.c_content}}
{{item.created_at}}
לסיפורים נוספים >