משקיע לאפליקציה מהפכנית

חברת Opitt מפתחת אפליקציה מהפכנית לארץ ולעולם בתחום חניה שיתופית (בדומה ל Airbnb) ניתן לשתף את חנייתך ולמצוא חניה בקלות ומהירות האפליקציה מפותחת ע"י חברה מובילה ולקראת יציאה לאוויר בחודשים הקרובים.
דודי שבתאי

דודי שבתאי (מפרסם מאומת)

אני יזם וממציא בנשמתי מזה כ- 2

טלפון מאומת
מייל מאומת

סיבת מכירה

זו השקעה שתניב רווחים במהרה,הזדמנות עסקית חדשה

שנים

שנות פעילות

לא ידוע

המשתמש עוד לא העלה תמונה לעסק זה

 

מידע כללי

  • אפליקציה
  • אינטרנט
תאר העסק שלך
אפליקציה חכמה המאפשרת שיתוף חניות של לקוחות בבניין משותף, בית פרטי, מגדל עסקים, חניונים ועוד ניתן למצוא חניה ברדיוס הנדרש ממקום ההגעה ולשריין אותה עוד לפני שמגיעים ליעד. כל אחד יכול לפרסם ולהרוויח כסף בזמן שהחניה שלו ריקה.
מה המודל העסקי שלך?
המודל העסקי הוא אחוזים מכל שעת חניה שגובה בעל החניה, הלקוח (מחפש החניה) אינו משלם עבור השירות אלא רק אם שכר את החניה ולפי שעה. בעל החניה קובע את הסכום השעתי בהתאם להמלצתינו באזור.
מדוע אתה מוכר?
החברה אינה למכירה, אנו מחפשים משקיע בכדי למנף את החברה לפני יציאה לשוק בישראל. אנו מחפשים בנוסף משקיע אסטרטגי, עדיף מהתחום להשקעה גדולה יותר בכדי לקבוע יסודות איתנים לשווק ופרסום בכל עיר בארץ ובחו"ל
תאר את הקונה
בחברה כבר הושקעו כספים ונעשו תהליכים וישנם משקיעים כולל שותפות עם חברת שערים גדולה. אנו ממוקדים מטרה וצועדים עקב בצד אגודל, לכן כל אדם מהיישוב שחושב ורוצה להצליח איתנו יחד בפרוייקט מהסוג הזה, או חברה בעלת יכולות כלכליות מוכחות להשקעה גדולה יותר ורצינית, דלתינו פתוחה בפניו.
האם וכיצד תלווה את העסק לאחר המכירה?
לחברה יש מנכ"ל שמלווה כבר כיום את כל התהליכים, הסכמים מול גורמים שונים, ליווי הפיתוח, פיתוח חומרה והנדסה ואף רישום פטנטים בחברה
האם תסכים לעבוד כשכיר בעסק לאחר המכירה?
השאלה לא רלוונטית

סיבות מכירה

  • זו השקעה שתניב רווחים במהרה
  • הזדמנות עסקית חדשה