למה העסק שלך חייב שעון נוכחות לעסק?

יש לכם שעון נוכחות בעסק? אם התשובה לשאלה הזאת היא שלא, מדובר על טעות קריטית שעלולה לעלות לכם ביוקר. אתם משקיעים כל כך הרבה מאמץ בשיפור הפעילות העסקית, אך יכול להיות שדווקא שעון קטן בכניסה לעסק זה הפתרון שיציל אתכם?

 
צילום: freepik

 

אולי כרגע אתם עוד מרימים גבה, אך כאשר תסיימו לקרוא את המאמר הבא אתם תבינו עד כמה האפשרות הזאת היא משמעותית מאין כמותה.

בין אם מדובר על עסק חדש ובין אם מדובר על עסק וותיק, מהר מאוד תבינו כי מדובר על עניין שהוא בגדר חובה. בסוף הוספה אחת קטנה יכולה לעשות שינוי כל כך גדול, שינוי שעד לא מזמן לא חשבתם שהוא אפשרי.

פירוט שעות העבודה על פי תיקון 24 לחוק

תיקון 24 לחוק הגנת השכר קובע כי כל מעסיק מחויב לפרט בתלוש השכר את שעות העבודה המפורטות של כל עובד. באמצעות שעון נוכחות בעסק אתם לא תצטרכו לשבור את הראש, השעון יעשה את העבודה הקשה עבורכם. כך שבסוף כל חודש תוכלו לקבל ממנו פירוט מדויק של כל שעות העבודה, את הפירוט תוכלו לצרף לתלוש השכר של העובד.

שעון נוכחות חוסך לא מעט כסף

אפילו אם אתם סומכים על העובדים שלכם בעיניים עצומות, אתם לא תוכלו להיות בטוחים כי הם מספקים לכם את פירוט השעות המדויק. מספיקה טעות אחת קטנה על מנת שתצטרכו לשלם יותר ממה שהייתם צריכים לשלם אילולא היה שעון המתעד את הנוכחות של העובדים. לאחר התקנת שעון שכזה, תוכלו להיות בטוחים כי כל הכניסות והיציאות של העובדים לעבודה מתועדות – ותשלומי השכר ישלמו בצורה מדויקת מבלי שתצטרכו להכניס את היד עמוק יותר אל תוך הכיס ולבזבז כסף בעסק.

התקנת שעוני נוכחות תחסוך זמן עבודה

הכניסה והיציאה של העובדים מכל משמרת עלולה לגזול זמן יקר, כל זאת בתנאי שאין לכם אפליקציית שעון נוכחות בבית העסק. השאיפה שלכם היא לייעל את העבודה עד כמה שאפשר, וכאשר כל עובד יתעד את הכניסה ואת היציאה על סמך שעון הנוכחות הכל יתבצע מהר יותר. כך יהיה יותר זמן להקדיש לטובת ביצוע העבודה, ופחות זמן יתבזבז על כל האלמנטים השונים מסביב.

הכי כדאי לתעד שעות עם שעון נוכחות לעסק!

אל תשאירו את העסק שלכם הרחק מאחור, כי בסוף הטכנולוגיה היא כבר חלק בלתי נפרד מחיינו. אם בעבר הייתם יכולים לתעד את הנוכחות בצורה ידנית, כיום תיעוד הנוכחות על ידי שעונים מתקדמים היא הכרחית.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  בעלי עסק  בעלי עסקים  להרוויח ובגדול  ניהול עסק  עסק מצליח  שיווק העסק