ריהוט משרדי יוקרתי וחשיבותו לתדמית העסק

התחום של עיצוב פנים הוא רחב ומגוון ויש לו נגיעות ספציפיות לנישות ייחודיות. לא כל עיצוב פנים של חלל יהיה זהה ואין עקרונות אחידים שחלים על סוגים שונים של חללים שמעצבים אותם.

 
צילום: freepik

 

עיצוב של משרד מוכיח את זה. יש הבדלים מהותיים בין עיצוב משרד לבין עיצוב של בית או חדר מגורים ויתרה מכך - יש גם הבדלים משמעותיים בין תהליכי עיצוב של משרדים שונים. דרך העיצוב של כל משרד צריכה להיות אישית, להתבסס על האג'נדה העסקית של הבעלים, על אני מאמין שיש להם ועל רצונות או חלומות שיש או היו להם לאורך הזמן. סגנון העיצוב יהיה קשור לתחום העיסוק, למוצרים או השירותים, לשאלה האם מגיעים לקוחות או מבקרים למשרד ועוד. חברת ריהוט משרדי יוקרתי תהיה בעלת ניסיון רב בהתאמה אישית מדויקת של הרהיטים הדרושים והמתאימים לכל צורך, דרישה ומשרד.

מה החשיבות של ריהוט יוקרתי?

יש משרדים שמגדירים את עצמם כיוקרתיים, ככאלה שמציעים שירותים לפלח מסוים באוכלוסייה ולכן יש ציפייה שהמשרד יהיה מעוצב ומאובזר בדרכים מאד ספציפיות. למשל, מכיוון שיש כיום הרבה מאד סוגים של שולחנות מנהלים יש משרדים שייבחרו עבורם שולחנות יוקרתיים, יפים וכאלה שלא רואים בכל משרד. כבר במבט חטוף אפשר יהיה לשים לב שמדובר בעיצוב יוקרתי, מפואר, כזה שנבחר בקפידה ויש בו מתן תשומת לב לכל פרט ופרט. יש הרבה מאד משרדים או ארגונים שכאשר פוקדים חלק מהם מרגישים שיש קו עיצובי אחיד שמקשר בין כולם. הם יתאימו למשרדים שבהם יש חשיבות למראה היוקרתי ולסגנון העיצוב הייחודי שלא מתאים לכל אחד. יש שולחנות מנהלים שמיד רואים עליהם שהם מיועדים לשימוש על ידי מנהלים בכירים בעלי השפעה רבה ואת אלה יבחרו בדרך כלל בחברות גדולות שיש להן משמעות מיוחדת גם עבור קהל הלקוחות שלהן וגם מבחינת תחום העיסוק שלהם.

התרומה של הריהוט היוקרתי לתדמית של העסק

כאשר מגיעים למשרד שיש בו שולחנות מנהלים מפוארים וסגנון עיצוב יוקרתי מיד חשים בזה ויש אנשים שזה יגרום להם לתחושה של יראת כבוד. העסק ייראה בעיניהם מיוחד יותר, כזה שמקבלים בו שירותים ברמה גבוהה במיוחד וכזה שכנראה גם יש משמעות לשירותים שלו. מכיוון שלמראה עיניים יש חלק חשוב וגדול בקביעת הרושם אודות עסק זה או אחר, הרי שריהוט יוקרתי, מפואר וייחודי יעשה את העבודה והתדמית של העסק בעיני המבקרים גם תהיה תדמית של יוקרה, של רמה גבוהה ושל מתן שירותים ייחודיים. הרושם שייווצר בקרב המבקרים חשוב ומהותי ומכאן ההשקעה של המנהלים והעובדים בבחירת הריהוט היוקרתי שיהפוך את המשרד שלהם למיוחד.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  משרדים  ניהול עסק