ציוד שתייה שחייב להיות בכל עסק

בכל עסק חייבים לדאוג למכונות ולציוד שתייה עבור העובדים המסורים והלקוחות החשובים. אם מקיימים פגישות עם לקוחות וספקים במשרד כדאי להשקיע במכונת קפה משוכללת ומתקדמת, אך מעבר למכונת הקפה למשרד חשוב לדאוג גם למתקן מים איכותי, לכוסות מעוצבות וממותגות, למקרר לאחסון חלב ובקבוקי שתייה קלה, לקופסאות לאחסון קפה שחור, נס קפה, סוכר ושקיקי תה ולציוד נוסף.

 
צילום: PIXABAY

 

יש מגוון פתרונות שתייה לעסקים לכן כדאי לפנות לחברות המתמחות באספקת ציוד ומכונות שתייה לארגונים ולבתי העסק השונים. לכל עסק יש צרכים ייחודיים מבחינת השתייה, לכן חשוב לאפיין את הצרכים מראש ובהתאם לכך קל יותר לקבל החלטות נכונות ולהזמין את הציוד הנדרש לעסק. באופן כללי, ציוד השתייה שחייב להיות בעסק שלכם כולל את הפריטים הבאים:

מיני מקרר או מקרר שתייה – בהתאם לגודל וסוג העסק כדאי לרכוש מקרר שתייה או מיני בר. במקרר הקטן ניתן לאחסן פריטים הדורשים קירור כמו חלב ופחיות של משקאות קלים, המקרר יכול לשמש את העובדים לאחסון מוצרי חלב, פירות ועוד. לעסקים גדולים ולארגונים שבהם יש תנועה ערה של לקוחות כדאי להשקיע במקרר שתייה ייעודי. יש מקררי שתייה בגדלים שונים, הם מיועדים לאחסון נוח של בקבוקי שתייה קלה לטובת עובדי העסק, לקוחות ומבקרים נוספים בחברה.

מכונות קפה – תרבות שתיית הקפה בישראל מפותחת, וכל העובדים מעוניינים שהמעסיק ישקיע במכונת קפה מתקדמת ומשוכללת. יש מגוון דגמים של מכונות קפה לבן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת, וכדאי לבחור מכונה מקצועית, אמינה ומתקדמת המתאימה לעסקים. בין הדגמים הפופולריים של מכונות הקפה לעסקים ניתן למצוא מכונות אוטומטיות המבוססות על פולים טריים או אבקות מוכנות, וכל אחד יכול להבין לעצמו את המשקה המועדף עליו. המכונות האוטומטיות מיועדות בעיקר לעסקים בינוניים וגדולים. למשרדים קטנים ולחדרי מנהלים בכירים ניתן לרכוש מכונת קפה מקצועית המבוססת על פולים או קפסולות, כך ניתן להגיש קפה איכותי גם ללקוחות ולכל מי שמגיע לפגישות במשרד. 

בר מים למשרד או לבית העסק – מומלץ להזמין בר מים איכותי ועמיד מחברה מובילה, יש גם אפשרות להזמין בר מים עם סודה , וכל העובדים והלקוחות יכולים ליהנות מפתרון מושלם הכולל מים קרים, מים חמים או רותחים ומים מוגזים.

קולר – קולר הוא מתקן מים נפוץ במפעלים ובארגונים גדולים, הוא פחות מתאים לעובדי המשרד. הקולר מיועד לאספקת מים קרים ברצף, ולרוב מתקינים אותו במקומות עבודה גדולים ובחברות שבהם עובדים בחללים חמים או בחוץ.

ציוד שתייה נלווה – מעבר למכונת הקפה, בר המים ומקרר השתייה, חשוב לרכוש ציוד נלווה כמו כוסות (חשוב להזמין כוסות מים עמידות וכוסות קפה בגדלים שונים), כפיות, קופסאות אחסון לקפה ולסוכר, קנקן חלב, מגש ועוד. כיום, ניתן להזמין כוסות ממותגות לעסק, הכוסות הממותגות הן כלי שיווקי יעיל והלקוחות מתרשמים מהן לטובה.

@*as*

מתקן לסינון מי הברז – אם העסק ממוקם באזור שבו המים מלאים באבנית כדאי להשקיע במתקן לסינון מי השתייה, יש מתקנים תת כיוריים ויש מערכות אותן מתקינים בסמוך לברז המים הראשי וכך מקבלים מים מסוננים ואיכותיים בכל הברזים הקיימים בבית העסק. בפועל, ברוב המשרדים בוחרים בר מים מעוצב ומתקדם, עם או בלי ברז סודה.

לחשוב על צורכי השתייה של העובדים והלקוחות

כאשר בוחרים ציוד לעסקים מומלץ להתחיל באפיון צרכים. יש לחשוב את צורכי השתייה של העובדים המסורים ולהתייחס גם לכמות הלקוחות המגיעה לעסק וצורת העבודה.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסק  בעלי עסקים  הקמת עסק  השקעה בעסק  השקעות