מהו המועד המתאים ביותר לפתיחת עסק חדש

 

 

אדם חכם השווה פתיחת עסק למערכת יחסים; לא ניתן לשאול מהי התקופה הטובה ביותר להיכנס למערכת יחסים. אתם יכולים להיכנס למערכת יחסים כאשר אתם מוכנים לזה וכאשר אתם נכונים להשקיע במערכת היחסים. האם אתם מוכנים להשקיע ולהתחייב לעסק ?

פתיחת עסק עצמאי שונה במהותה מעבודה כשכיר, המקנה ביטחון ויציבות יחסיים. הדבר בא לידי ביטוי במשכורת חודשית קבועה והטבות נוספות. ניהול עסק עצמאי נתון להשפעת זעזועים בכלכלה. כל ירידה במכירות העסק משפיעה מיד על הכיס שלכם. מסיבה זו ניהול עסק עצמאי דורש אופי מיוחד ואינו מתאים לכל אחד.

ישנם אנשים רבים שעבדו שנים בתור שכירים ויום אחד הם מרגישים שהם מוכנים לקפוץ למים הקרים של ההזדמנויות העסקיות, עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מוכנים לעשות זאת.

מבחינה כלכלית קיים ויכוח מתי כדאי לפתוח עסק, האם בתקופת משבר או האם כאשר ישנה פריחה כלכלית, ובאיזו עונה של השנה. הזדמנויות עסקיות ומשברים כלכליים יבואו וילכו יחד עם זאת, לכל תקופה יש את היתרונות והחסרונות שלה.  

חשוב למצוא את הזמן המתאים, בהתאם לכל הפרמטרים החשובים, במטרה למצוא את ההזדמנות הטובה ביותר ליצירת מודעות לעסק ולפועלו. 

עליכם לפתוח את עיניכם ולחפש את ההזדמנות הנכונה. במקרים רבים זה תלוי מאוד באופי העסק, לדוגמה לא תפתחו חנות להשכרת ציוד סקי בסוף עונת החורף.

להלן הפרמטרים החשובים ביותר, לקביעת מועד פתיחת העסק:

  • תקציב ותזרים מזומנים
  • אסטרטגיה תקשורתית
  • מוכנות פיזית ונפשית של בעל העסק
  • עונתיות
  • רמת סיכון נמוכה בהתאם לסביבה התחרותית והערכות למצבי קיצון

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסק  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  הקמת עסק  עסקים חדשים  פתיחת עסק  פתיחת עסק חדש  פתיחת תיק  שיקולים בקניית עסק 

 

 
1
תמונת המשתמש
זאביק השועל
מתי לפתוח עסק? כמה שיותר מוקדם
כי ישנם שיעורים שאי אפשר ללמוד בשום בית ספר. לכן הברירה היחידה היא לעשות, וללמוד תוך כדי עשייה.
13/09/2018