רכישת דומיין טיפים לבחירת שם דומיין קליט

 

 

שם הדומיין של האתר האינטרנט שלנו הוא הדבר הראשון אותו הגולש רואה כאשר הוא מחפש דבר מה דרך מנוע החיפוש, ועל כן תפקידו ביצירת רושם ראשוני הוא חשוב במיוחד בארץ ובעולם.

להלן כמה כלים שיעזרו לכם לחשוב על שם דומיין המושלם עבורכם:

1. טעות נפוצה אחרת היא איות ודקדוק של דומיין עברית בכתב לאנגלית

לעיתים נדירות זה מצליח כמו אתר yad משמע יד ולא hand, אבל ברוב המקרים זה פשוט מסתבך, לפעמים עדיף להשתמש רק בראשי תיבות של החברה או קיצורים שונים כדי שהדומיין יישאר קצר וקליט.
לדוגמא, עסק בשם "קיסר אחזקות מבנים" יכולה לרכוש את הדומיין CBM.co.il, ראשי תיבות של Caesar Buildings Maintenance. במידה והחברה הייתה רוכשת את הדומיין Caesar-mibnim.co.il, הגולשים היו מתקשים ברישום השם ואף לא היו זוכרים עם יש או אין מקף.

2. שימוש בספרות או קיצורים מקובלים ברשת (pizza2go, 4love).

שילוב אותיות ומספרים יכול לעבוד מצוין עם המותג שלכם מתחבר לקונספט, אך לא תמיד כדאי לעשות זאת משום ששימוש מוגזם משדר תחושה של מותג "זול", פחות מקצועי, אפשר לעשות בו שימוש נכון כגון: b144 שמיתגו את האינדקס בצורה נכונה וחכמה.

3. שילוב של סלוגן בדומיין

לעיתים שם העסק אינו מספיק, ואף משדר תחושה חוסר הבנה במיוחד בתחילת הדרך, במקרים כאלו יש להצמיד לשם הדומיין סלוגן שמסביר בצורה פשוטה מי אתם? ניקח לדוגמא את הדומיין שלנו "מונופולי" הוספנו לו את הסלוגן "מוכרים. קונים. עסקים" אנו מעריכים שהמשפט מדבר בעד עצמו והחשיפה עצמה נעשית בטרם הכניסה לאתר, ככה שהכל כבר ברור מעליו.

4. שימוש בסיומת ייעודית הקשורה לאופי החברה או המותג (.host לחברות אחסון)

כיום בשל הצורך העולמי לקפיצת גדילה בתחום נפתחו מס' סיומות חדשות לשימוש, הסיומות החדשות מעניקות הזדמנות מצוינת לתפוס דומיין רלוונטי עם סיומת שונה מco.il-, הדומיין יהיה קצר למותג שלך, ייחודי מול המתחרים. החיסרון הגדול שלערכת מומחים הסיומות החדשות נסרקות פחות טוב על ידי מנוע החיפוש של גוגל, ואנשים רבים רגילים לברור מעליו, וזה קצת משונה להרבה אנשים.

מכירות של דומיין בישראל ובחו"ל

למרות שהזירות העיקריות למכירת דומיינים בחו"ל הן מובילות ומתקדמות מהארץ, הרי שבארץ זירות אלו מתפתחות ובמיוחד עבורכם פתחנו את לוח האינטרנט שבו קטגוריה למכירת דומיינים, אתם מוזמנים לנסות את מזלכם בחיפוש אחרי הדומיין המושלם!

 

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אתר אינטרנט יד שניה  אתרי אינטרנט פעילים למכירה  אתרים למכירה  בעלי עסק  בעלי עסקים  דומיינים