דומיינים פרימיום - מי הם?

ברוב המקרים, שמות דומיינים ברמת "פרימיום" כבר בבעלות אדם ויכולים להימצא במכירה דרך לוחות למכירת דומיינים, אז למה להתעקש לקנות דומיין פרימיום

 

 

דומיין זה בעצם שם ייחודי המזהה את אתר אינטרנט, יש לו השלכות משמעותיות בעולם הדיגיטלי, בתכליתו הוא חייב לשקף ולהתקשר עם המותג שלך = העסק.

בחירת שם דומיין זה בעצם שווה ערך לבחירת שם לתינוק, כאשר אתם ניגשים לבחור שם לתינוק יש לכך משמעויות רבות שיכולות להשפיע עליו לכל החיים, אז ככה זה גם עם דומיין.

בין אם אתה בעל עסק של בית קפה, חנות מקוונת או  עסק רשתי, שם הדומיין חייב להיות  כזה שקל לזכור וקל לאיית, זה חיוני להצלחת העסק.

דומיין פרימיום הינו שם מובחר שכבר לא ניתן להשיג דרך רשם מוסמך מטעם איגוד האינטרנט המרכז הישראלי, כי הוא בבעלות של אדם אשר ראה לנכון לרכוש אותו, מהסיבה שיבוא היום ואדם אחר יראה בו נכונות לשימוש וישלם עבורו יותר וזה בעצם נקרא "פילפינג".

ברוב המקרים, שמות דומיינים ברמת "פרימיום" כבר בבעלות אדם ויכולים להימצא במכירה דרך לוח למכירת דומיינים, וביצוע פעולה של החלפת בעלות "רישום משני" דרך אותו רשם בו הוא כבר רשום. חיפוש אחר דומיינים זמינים הקשורים למה שהעסק שלך יבוצע באמצעות לוחות ייחודיים או קבוצתות בפייסבוק.

רכישת דומיין פרימיום יכול להוסיף אמון, אמינות ומיתוג טוב יותר לנוכחות האינטרנטית החדשה של העסק שלך. חשוב על זה ככה שאתה מחזיק בכוח של מה שאנשים רואים כשהם מקלידים את שם הדומיין הבלתי נשכח בסרגל הדפדפן שלהם.

בעלות על דומיין קליט וקצר וממוקד תחום יכול להוביל ליותר תנועה, יותר מכירות ורווחים גדולים יותר לעסק שלך, מחקרים שונים בנושא אף מראים כי לדומיינים וותיקים מנוע החיפוש נותן סוג של עדיפות במקור תנועה, ואף לחלקם יש עבר עם קישורים שעדיין קיימים ברחבי האינטרנט, שבעצם ישמשו את המותג שלך.

מה הופך דומיין ל"פרימיום"?

"הבדל קטן שעושה את ההבדל" כאשר אתה מקליד בגוגל "זוג", האלגוריתם החכם של גוגל ימיר את המילה ל pair-אם הדומיין שלך היה pair.co.il גוגל יעניק לו עדיפות במיקום גבוה משאר האתרים באותו תחום.

גיל הדומיין משפיע אף הוא

דומיין פרימיום הוא תחום שנרשם בעבר וחוזר לשוק למכירה חוזרת (לדוגמא: נצא מנקודה כזו שנכס נדל"ני בפריים לוקיישן שנרכש ערכו ממשיך לעלות כי אי אפשר לקנות נכס שכזה ובמיקום שכזה).

שם הדומיין אף הוא משפיע

המשמעות היא שהסיכוי למצוא שם שכזה שחזר לשוק היא אפס ועל כן הוא ייחודי.

ככל ששם הדומיין הבסיסי וקל יותר משויך הוא למוצר או השירות שהלקוחות הפוטנציאליים מחפשים, כך סביר להניח שתדורג גבוה בתוצאות החיפוש, דוגמא: אני מחפש בגוגל "הפלגה" ככל ששם הדומיין שלכם יהיה " cruise" הסיכויים שידורג גבוה יותר יהיה גבוה יותר משם דומיין שאינו כולל את המונחים cruise או cruising.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  דומיינים