דומיינים "יד שנייה" – למה הם מבוקשים?

מהן בעצם הסיבות שגורמות לאנשים לחפש אחר דומיינים יד שנייה, מדוע הם אטרקטיביים?

 

 

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא אנשים המציעים דומיינים מיד שנייה

אך מהן בעצם הסיבות שגורמות לאנשים לחפש אחר דומיינים יד שנייה, מדוע הם אטרקטיביים כל כך? להלן כמה הסברים.

  1. מספר הקישורים – לדומיין קיים, ייתכן וישנם קישורים נכנסים מאתרים אחרים, דבר אשר הופך אותו לחזק יותר במנועי החיפוש. אך כמובן שצריך לבדוק את זה היטב. גם לבדוק האם קיימים קישורים וגם את איכותם והרלוונטיות שלהם. ישנם כלים מיוחדים, כמו למשל MOZ, אשר יכולים לעזור לכם לבדוק האם ישנם קישורים.
  2. דומיין בעל שם קליט – בדרך כלל קשה למצוא דומיין פנוי בעל שם קליט ורלוונטי. כאשר ישנם כל כך הרבה אתרי אינטרנט, השמות הטובים כבר תפוסים. אם נסתכל על שוק הדומיינים יד שנייה, בהחלט יש סיכוי שנמצא שם דומיינים בעלי שמות קליטים. ישנם אנשים אשר רוכשים מראש דומיינים בעלי שם קליט על מנת למכור אותם בעתיד.

אלו הן שתי הסיבות העיקריות מדוע לקנות דומיין מיד שנייה. בסופו של דבר הכל נוגע לעניין קידום האתרים וכיצד הדבר משפיע על מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

בטרם אתם ממהרים לקנות דומיין יד שנייה, חשוב שתבצעו כמה בדיקות. הסוגיה העיקרית שממנה צריך להיזהר היא עונשים שהדומיין אולי ספג מגוגל. לגוגל ישנה מדיניות נוקשה אשר נועדה לסנן שיטות קידום מניפולטיביות ולכן לעתים היא מענישה אתרים שהפרו את הכללים ומוציאה אותם מתוצאות החיפוש. לדומיין שכזה אין שימוש ולכן חשוב לבדוק זאת. אם הדומיין אינו פעיל כרגע ואתם רוצים לוודא שהוא לא ברשימה השחורה של גוגל, יש לחפש אותו בארכיון של גוגל או להשתמש בכלים מיוחדים אשר נועדו לצורך כך.

אפילו ישנם אתרי אינטרנט המוקדשים לשוק קנייה ומכירת של דומיינים למכירה או דומיינים יד שנייה.

אם אין לכם רקע בנושא, כדאי מאוד להיעזר במי שעוסק בתחום. אלו אשר עוסקים בקידום אתרים מקצועיים הם הגורם המוסמך ביותר מכיוון שהם בקיאים היטב במדיניות הקידום של גוגל ויודעים בדיוק מה לבדוק ואיך לבדוק. הם יכולים לעזור לכם לבחור את הדומיין המתאים ביותר. קחו בחשבון שדומיין יד שנייה הוא יקר יותר מאשר רכישת דומיין חדש "פנוי".

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  אתרי אינטרנט פעילים למכירה 

 

 
1
תמונת המשתמש
נאור
צריך לקחת בחשבון גם...
1. שימוש בטכניקות "כובע שחור" מצד הבעלים הקודמים 2. מוניטין האתר
21/12/2020
 
2
תמונת המשתמש
ישראל ישראלי
איפה הייתי כשמכרו את הדומיין pizza.com?
התחרות על שמות קשה מאי פעם.
10/06/2020
 
3
תמונת המשתמש
נועה
אם רק הייתי יודעת
אם רק הייתי יודעת הייתי חוסכת 3000 ש"ח שהוצאתי על קניית דומיינים מ-go daddy
23/04/2020