תכנון פיננסי : למי זה נועד?

 
צילום: freepik

 

אם יש דבר שכל אחד צריך לזכור אותו בעולם המודרני, הלא פשוט הזה, הוא שאין שום דבר שהוא באמת ידוע מראש. אנחנו חיים במציאות חיים שמשתנה במובנים רבים, לנגד עיננו, ממש כל הזמן. כך שאנחנו תמיד צריכים להיות בטוחים כי יש מי שחוסך ליום המחר.

השקעה בשווקים השונים, החל משוק ההון וכלה בנכסים לא ניידים היא פעולה פשוטה אותה עושים רבים ברחבי העולם מתוך ניסיון אמיתי להפוך את מעט הכסף שלהם לנכסים מניבים שיכולים להשפיע על העתיד שלהם ולאפשר להם לחיות ברווחה משמעותית.

השקעה בשווקים השונים, שוק ההון וכדומה, נשמעת כמו דבר מאוד מלהיב ברגע הראשון, הרי מי לא רוצה 'לא לעשות כלום' ובכל זאת להרוויח לא מעט כסף? אבל, כמו שאנחנו יודעים היטב, תוכניות לחוד ומציאות לחוד. כאשר אנחנו מדברים על השקעה בשוק ההון אנחנו מדברים גם על הסיכון הכרוך בהשקעה של כספים יקרים במקומות בהם אנחנו לא יכולים להיות בטוחים כי נראה את התשואה עבורם בעתיד.

אם אתם לא מבינים בתחום, אולי רק קראתם ספר או שניים, אנחנו מאמינים כי תמצאו את אותו תכנון פיננסי כלי טוב עבורכם להבנה טובה יותר של השוק. אם אתם מעוניינים להשקיע כבר עכשיו, למידע נוסף על תכנון פיננסי לחצו כאן. אם אתם רוצים לשמוע עוד קצת אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא.

מה זה ארביטראז?

ארביטראז זה מונח צרפתי שמשמש אותנו כדי לתאר פריט או מוצר אותו אנחנו רוכשים בזול במקום אחד ומוכרים במחיר גבוה יותר במקום אחר. ארביטראז יכול להיות רכישה של מוצרים בנקודה אחת בעולם ומכירה שלהם במקום אחר, למשל רכישה של מחשבים בסין ומכירה שלהם בישראל. ארביטראז יכול להיות גם במניות, כלומר מכירה של מניות משוק אחד ומכירה שלו בשוק אחר, איפה שהנסיבות הגיאופוליטיותת הפכו את המוצר ליקר ערך הרבה יותר.

גם במקרה הזה תכנון פיננסי שמועבר על ידי מי שמבין בתחום הוא הרבה פעמים הכלי היעיל ביותר ליצירה של מצע עליו ניתן להשקיע נכון. למידע נוסף על תכנון פיננסי לחצו כאן.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות