נדל״ן עסקי למכירה – המדריך למשקיע המתחיל

 

 

אז החלטתם שאתם מעוניינים לבצע השקעה בנכס מניב ואיכותי. אתם לא מפחדים להשקיע בנכס החדש שלכם עבודה והשקעה, אבל אתם מחפשים אפיק השקעה שאינו כולל מניות או התקשרות עם הבנקים. אם זה אכן זה הכיוון שאליו אתם רוצים ללכת, יש לנו את ההצעה המושלמת עבורכם: חפשו נדל״ן עסקי למכירה. השם אולי נשמע מעורפל ומעט מאיים, אך חשוב לזכור שמדובר באחד מנתיבי ההשקעה הבטוחים ביותר בשוק ההשקעות והנדל״ן הישראלי, כזה שמתאים גם למשקיעים בתחילת דרכם שרוצים לבצע השקעה שתעזור להם לבצע שינוי גדול בתחום עסקי מסוים. במידה וגם אתם מעוניינים ללמוד מעט יותר על הנושא, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

מה זה בעצם נדל״ן עסקי למכירה?

כפי שבוודאי הצלחתם להבין מהשם של סוג נדל״ן זה, כשאנחנו מדברים על נדל״ן מסחרי למכירה אנחנו למעשה מדברים על סוגים רבים של נכסים, מבנים או קרקעות המיועדים לשימוש מסחרי. מדובר בסוג השקעה אשר צובר פופולאריות ותאוצה נרחבת בשנים האחרונות, בעיקר בשל אופי ההשקעה הבטוח ואפשרויות ההרחבה הגדולות שהוא מעניק ביחס להשקעות אחרות. 
אספנו עבורכם רשימה חלקית של המבנים והשטחים אשר נכנסים תחת ההגדרה של נדל״ן עסקי למכירה:
 

  • שטחים/מבנים המיועדים לממכר או מסחר.
  • דוכנים/עמדות ממכר בקניונים.
  • מסעדות/ברים/מועדונים.
  • בתי מלון.
  • בנייני משרדים.
  • קליניקות ומתחמים טיפוליים.
  • מחסנים.
  • מבנים תעשייתיים כמו מפעלים.
  • מגרשים/שטחים המיועדים לשימוש מסחרי.


ישנם עוד סוגים רבים של נדל״ן עסקי למכירה, אך הרשימה שהכנו עבורכם למעלה מתמצתת את רשימת הנכסים המבוקשים והמניבים ביותר בתחום. כמובן שלפני רכישה של כל נדל״ן עסקי למכירה חשוב לבחון את מאפייני הנכס לעומק ולהבין מה הם התקנות והחוקים לפיהם תצטרכו לפעול בהמשך הדרך. למשל, אם תבחרו להשקיע בנכס נדל״ן עסקי למכירה בתחומי המזון, תצטרכו לפעול לפי תקנות מחמירות של משרד הבריאות, כפי שתצטרכו לעשות לאחר רכישת נדל״ן עסקי למכירה בתחומי הטיפול (קליניקות, משרדי בריאות ועוד). חשוב לקחת את הפקטור הזה בחשבון ולבצע מחקר מקדים של הדרישות בהם תצטרכו לעמוד לאורך ההשקעה. 

נדל״ן מסחרי למכירה מוצאים רק במונופולי 

במידה ואתם מעוניינים למצוא נדל״ן עסקי למכירה בעל אפיק מניב ומשתלם לאורך זמן – הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב״מונופולי״ תוכלו למצוא נכסי נדל״ן מסחרי רבים המוצעים למכירה בימים אלו ולקבל עליהם את כל הפרטים החשובים. אנחנו ממליצים לכם לבצע סינון ראשוני לפי סוג הנכס שמעניין אתכם ולפי מגבלות המחיר שעומדות בפניכם. כך, תוכלו למצוא פיסת נדל״ן עסקי למכירה ולהשקעה שתוכלו להפוך אותו לנכס מניב ומשגשג. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר ולמצוא בקלות את ההשקעה הבאה שלכם. במידה ויש לכם שאלות נוספות בנושא או שאתם מעוניינים בסיוע במציאת הנכס שהכי מתאים לכם, תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות הוואטספ שלנו. 
 

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסק  בעלי עסקים