מתווך למכירת עסקים – מתי כדאי להשתמש בשירותיו?

 

 

אז החלטתם שאתם רוצים למכור את העסק שלכם, אבל מאיפה מתחילים? מכירה של עסק היא שונה לגמרי מפתיחה של עסק, ניהול או אפילו קנייה של עסק , לכן כדאי שתיעזרו באיש מקצוע שיודעים איך עושים את זה נכון, כלומר במתווך למכירת עסקים, איש מקצוע מנוסה ואמין שיעזור לכם להגדיר שווי נכון לעסק שיקדם מכירה, יבצע את תהליך ההעמדה למכירה והכנת העסק למכירה , השיווק, ההתמקחויות עם לקוחות פוטנציאלים, משא ומתן קביעת מבנה לעסקה שנכון לכם  – ויביא אתכם בסופו של דבר אל המכירה המיוחלת. עם זאת, לא מעט בעלי עסקים חוששים לעבוד עם מתווך למכירת עסקים, למרות שלעבודה איתו יש יתרונות רבים. במידה ואתם שוקלים את צעדיכם ורוצים לדעת באילו מקרים כדאי לשכור את שירותיו של מתווך למכירת עסקים, כדאי שתמשיכו לקרוא.

אז מתי ליצור קשר עם מתווך למכירת עסקים?

  • כשמדובר במכירה ראשונה (או שניה ואפילו שלישית) : במידה ואתם לא מוכרים עסקים למחייתכם , מומלץ בחום להיעזר במתווך למכירת עסקים. משום שמדובר עבורכם בטריטוריה חדשה, כזו שאתם לא יודעים כיצד להתנהל בה, חשוב שיהיה לצידכם איש מקצוע שיעזור לכם לנווט בין הלקוחות השונים ולהגיע לעסקה משתלמת- צריך להבין שלמכור עסק יכול לקחת בין חודשים רבים לשנים ויש עסקים שלא נמכרים כלל או נמכרים במחיר הפסד וכל זה בגלל הכנה לקויה של העסק למכירה התנהלות לא נכונה מול קונים, קביעת שווי שגוי ועוד 
     
  • כשמדובר בעסק לא שגרתי או שנקלעתם למצב לא שיגרתי בעסק : אם יש בעסק שלכם אלמנט שאי אפשר למצוא בעסקים אחרים כמו מאפיין ייחודי או צורת פעילות שלא אופיינית לענף, תהליך המכירה יכול מעט להסתבך. אם לעסק שלכם יש פוטנציאל ונתונים טובים אך לאחרונה המצב בו הסתבך והורע מסיבות שונות , מתווך למכירת עסקים יוכל לעזור לכם לפצח את השיווק הנכון ולהגיע ללקוחות שיראו בייחודיות שלכם השקעה כדאית.
  • כשאתם רוצים להמשיך את הפעילות העסקית: אי אפשר להתכחש לעובדה שמכירת עסק היא עבודה בפני עצמה. לא פעם בעלי עסקים מוצאים את עצמם שוקעים בעבודת השיווק והמכירה, מה שמאט את הפעילות העסקית. בכדי שהעבודה תוכל להמשיך לתקתק, תוכלו להיעזר במתווך למכירת עסקים שיעשה את מרבית העבודה בשבילכם. 
  • והכי חשוב - כשאתם רוצים למכור את העסק בשווי הגבוה ביותר מצד אחד שגם יהיה ריאלי והגיוני לקונה הפוטנציאלי ולהגיע לעסקה באופן המהיר ביותר

גם מתווך למכירת עסקים מוצאים במונופולי

על מנת שתוכלו למכור את העסק שלכם בקלות ובמהירות, אנחנו ממליצים לכם לעבוד עם מתווך למכירת עסקים. הוא יוכל לעזור לכם לבצע עבודת שווי ושוק נכונה, לאתר לקוחות אפשריים, לנהל עבורכם את עבודת המשא – ומתן ולדאוג שתצאו ברווח אמיתי נכון ומקסימלי . על מנת שכבר תוכלו להוציא את תהליך המכירה לפועל, אנחנו ב״מונופולי״ האתר המוביל בישראל למכירת עסקים מספקים במשך שנים שירותי תיווך למכירת עסקים, מחזיקים במאגר קונים עצום ומפולח לפי תחום עניין ותקציב ומוכרים עסקים הלכה למעשה, נשמח לעזור גם לכם !

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  הזדמנות לרווחים  מכירת עסק  מכירת עסק פעיל  מכירת עסקים