המדריכים והטיפים הכי טובים שלנו להעלאת אחוזי הצפיות למודעה

 

 

אם החלטת לשדרג את המודעה ואם לאו, אנו רוצים לעזור לך למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לקריאת המודעה ולהתייחסות אליה!

הצלחתך היא הצלחתנו, ולכן החלטנו לאסוף במיוחד עבורך את כל העצות והטיפים. תיווכח בעצמך שגם אם תחליט לאמץ רק חלק מהטיפים המוצעים לך, אחוזי הצפיות ואחוזי הפניות יעלו באופן משמעותי. אז קדימה, בוא נתחיל.

1. כותרת

הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר. מכיר את זה כשאתה פותח עיתון או נכנס לאתר ונתקל בעומס של כתבות? הרי לא תעבור כתבה-כתבה ותקרא אותה מתחילתה ועד סופה, נכון? תרפרף בעיניך במהירות בין כל הכותרות, והכותרת שתהיה המושכת ביותר תהיה הכותרת הזוכה שתזכה בתשומת לבך המלאה. כך גם בלוח המודעות. נסה ליצר כותרת עניינית ומעניינת המושכת את העין ועם זאת מספקת פרטים. לרשום "סטארט-אפ למכירה" לא ממש עושה את העבודה. זכור שקונים פוטנציאליים נמשכים ומחפשים תחום ספציפי.

2. יותר פרטים – יותר פניות

אין מה לעשות. גם אתה, לפני שאתה קונה מכונית, רוצה לדעת בת כמה היא, כמה קילומטרים היא נסעה, מי היו הבעלים שלה, אם יש לה היסטוריית תאונות, ומה מסתתר מתחת למכסה המנוע. הדברים באים לידי ביטוי על אחת כמה וכמה כשקונים עסק או כשמחליטים לשכור אותו לתקופה קצרה או ארוכה. כסף הוא נושא רגיש, ואם לא תעורר אמון אצל הלקוחות הפוטנציאליים, הם לא יחשבו אפילו חצי דקה, אלא פשוט יעברו למודעה הבאה. הדרך הטובה ביותר לעורר את אמון הקורא היא לספק את מרב הפרטים על אודות העסק, וכל המרבה הרי זה משובח. ככל שתרבה בפרטים יהיה הלקוח רגוע יותר ולא יחשוש שיש חתול כלשהו המתחבא בשק הזה הנקרא המודעה שלך. הוא מאמין שיש אדם מאחורי המודעה, והוא ישמח לשמוע ואפילו להתקדם להצעה, אבל הכול תלוי בך.

3. תמונה טובה אחת שווה אלף פניות

מכיר את הביטוי 'תמונה אחת שווה אלף מילים'? אם כן, פה תמונה יכולה להיות שווה אלף פניות. ככל שיש יותר תמונות איכותיות וגדולות, הסיכוי לפנייה הולך וגדל. אם אתה מכיר קצת את נושא הקניות באינטרנט, אתה רואה שתמונות תופסות יותר ויותר מקום ושטח מאשר המלל. אנחנו יצורים חזותיים, והרושם הראשוני נוצר בדרך כלל בעיניים. אם אתה מוֹנע מהלקוח תמונה, אתה בעצם מונע ממנו רושם ראשוני, שהוא החשוב ביותר. לכן כדאי לך להשקיע בתמונות שאתה מעלה – שיהיו איכותיות, מקצועיות, ברורות ומוארות היטב. כמות הפניות תעלה אף היא. איך אמר דונלד טראמפ? "אני מזהה לוזר כאשר אני רואה שלט 'למכירה' על מכונית מלוכלכת".

תשקיע במודעה על ידי תוספת תמונות כדי שהסיכוי למכירת העסק דרך לוח העסקים מונופולי יגדל

4. חשבת כבר מחוץ לקופסה?

  • לשכור במקום למכור

    לפעמים אין זה רק עניין של מודעה, אלא גם עניין של תקופה. יש תקופות חזקות יותר במכירה או בהשכרה של עסקים, ויש תקופות חזקות פחות. אין בכך חידוש. בכל שוק יש עונות, ויש עליות וירידות. אם המקום עומד ריק תקופה ארוכה, מדוע שלא תציע אותו להשכרה לתקופה קצרה? צעד כזה יעזור לך לכסות עלויות של החזקה, ויאפשר ללקוחות הפוטנציאליים "להרגיש" את המוצר לפני הקנייה. ולך תדע, אולי הקונה יהיה אחד מאלו ששכרו ממך את העסק?

  • למכור או לשכור בחלקים ולא בחתיכה אחת

    מכירת עסקים: איננו באים לעודד קנייה ופירוק של עסקים, אך אם לדוגמה אתה עצמאי ויש לך חנות בוטיק קטנה, ואין באופק כל קנייה הנראית לעין, או שעשית חישוב וגילית שלמכור בחלקים ישתלם יותר מאשר בחתיכה אחת – כדי לשקול זאת לכל הפחות? תוכל להשתמש בשכירות לטווח קצר להפיק רווחים מהנכס עד המכירה. זהו עניין שבהחלט כדאי לשקול ולהביא בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית, רצוי לפרט זאת היטב.

  • השכרה בתוך השכרה

    אם יש לך כבר חנות בוטיק קטנה או סטודיו, ואתה צריך עזרה במימון המקום, מדוע שלא תשקול להשכיר דוכן או שטח מסוים בתוך החנות שיעזור לך פיננסית? כך גם תהיה לך חֶברה, החנות תמשוך יותר תנועה, והעיקר – תהיה לך עוד הכנסה ולפיכך גם אוויר לנשימה. זאת ועוד, לפעמים השכרת המקום לכמה אנשים בעת ובעונה אחת (ולא לשוכר יחיד) נותנת דמי שכירות גבוהים יותר. כמובן שהדבר תלוי בגודל השטח ובהסכמה הדדית של השוכרים ושל הבעלים. החשוב הוא להיות כנים וגלויים למן ההתחלה. אנו יודעים על מפעלים רבים שישמחו מאוד להשכיר פס ייצור בזמן שהמכונה אינה עובדת עבורם. הרי על פי רוב יש למכונות ולפס הייצור יכולת תפוקה גבוהה הרבה יותר ממה שמצליחים לנצל בפועל.

  • האם זהו כל מה שהעסק שלך יכול לעשות? האם אכן כיסית את כל הפוטנציאל הגלום בו?

5. שיתפת?

יש לנו טיפ התפור במיוחד בשבילך: שתף את המודעה עם כל מי שאתה מכיר! למה? מחקרים מראים שהמעגל השני של המקורבים הם אלו שלרוב עוזרים לנו יותר מכל אחד אחר, הן במציאת עבודה, הן במציאת לקוחות והן בהזדמנויות עסקיות.

והיכן אפשר לפנות אליהם כיום בקלות ובמהירות? נצל את הבמה הטכנולוגית של הרשתות החברתיות ופרסם את המודעה בפייסבוק.

6. הקפצת?

למה אנחנו מציקים בנושא ההקפצה? עם הזמן תתחיל המודעה שהעלית להידחק לעמודים האחוריים בעקבות כל מודעה חדשה המתפרסמת ועולה. האדם הסביר הנכנס לחפש עסק למכירה לא יגיע לעמוד 10. במקרה הטוב הוא יגיע לעמוד 4, וגם זה בספק. לכן אנו מציעים לך להיכנס לפחות פעמיים בשבוע ולהקפיץ את המודעה שלך לראש הרשימה. המודעה תיחשף ליותר אנשים, ולכן יהיו בעקבותיה יותר פניות.

7. ניסוי וטעייה

ניסוי וטעייה תמיד מעלים את אחוזי הפניות למודעה. המודעה שלך מפורסמת כבר שבוע ואין פניות? נסה לשנות בכל פעם משהו אחר – את הכותרת, את המלל, את תיאור המודעה, את התמונה. הוסף פרטים, הורד מילים מיותרות שאינן עוזרות למכור או לשכור. לפעמים שינוי קטן עושה את הבדל גדול. תיווכח שעם הזמן יעלו הניסוי והטעייה את אחוזי הפניות למודעה.

8. הפיכת הפרופיל ציבורי

לוח העסקים מונופולי דוגל בשקיפות, כמה כייף זה לראות פנים מאחורי מודעה! היום זה אפשרי, פרסמתם מודעה באתר, קדמו אותה בעזרת הפיכת הפרופיל באתר לציבורי וקהל היזמים והמתעניינים באתר יוכל לראות מי עומד מאחורי המודעה?! לפרופיל ניתן לצרף תמונה ייחודית וטקסט אודותייכם והרקע המקצועי שלכם, בדף הפרופיל ניתן יהיה לראות את המודעות שפירסמתם, את המאמרים שאהבתם או כתבתם, ואת השאלות והתשובות שעניתם בפורום העסקים, הדבר מקנה למעלה מ-30% יותר הפניות לבעל המודעה.
אז איך עושים את זה? כניסה לאזור האישי > עריכת פרטים -> הגדרת הפרופיל ציבורי ל-"כן" עריכת הפרטים ובהצלחה!! 

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אפיון השותף  הזדמנות לרווחים  סיווג עסקים  עושים עסקים  עסקים באינטרנט  פרסום חינם 

 

 
1
תמונת המשתמש
אחלה טיפים
כתוב יפה
ניישם ונמתין לתוצאות
25/08/2020
 
2
תמונת המשתמש
Nava
Good writing - Tnx
Detailed and well written, I will use what I have read, thank you
19/10/2018
 
3
תמונת המשתמש
שולמן
בהחלט עוזר! תודה שהערתם את לתשומת ליבי
אחרי שהשתמשתי בכל הטיפים במדריך תוך יומיים הגיעו פניות
28/09/2018
 
4
תמונת המשתמש
רמי
הכי חשוב! תוכן ושיתופים
מהניסיון שלי צריך שיהיה הרבה תוכן, ולשתף ברשתות חברתיות.
20/02/2018
 
5
תמונת המשתמש
איציק מ
תמונות איכותיות יכולות לשפר
לא לשכוח. כשמעלים תמונות עדיף שיהיו איכותיות ולא מהאייפון. כי אנחנו רוצים להציג את העסק כרציני ואמין.
12/02/2018
 
6
תמונת המשתמש
פבלו
המאמר חיוני וחשוב
ראשית תודה על מאמר מפורט היטב, בהחלט נעזרתי בו לקידום המודעה שלי אצלכם.
20/01/2018
 
7
תמונת המשתמש
חיים
מאוד מועיל
קראתי ויישמתי ואם קצת ניסוי וטעייה הצלחתי למכור את העסק שלי במחיר שרציתי. אני מאוד מרוצה, וממליץ בחום. תודה רבה!
01/11/2017