שיקולים בפני בעלי עסקים בבואם לבחור מבני תעשייה להשכרה?

 

 

{{msg}}

מחפשים מבנה תעשייה להשכרה?

זהו רגע קריטי עבור העסק וחייבים לעשות בחירה מושכלת בטרם רוכשים נכס או חותמים על חוזה שכירות. ישנם דברים שונים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים את המבנה ויש להם השפעה ישירה על העלויות שלכם. אז מהם בעצם השיקולים בבחירת מבנה תעשייה?

גודל ושטח המבנה 

אחד השיקולים החשובים בבחירת מבנה תעשייה הוא הגודל והשטח של המבנה. זהו גם גורם מרכזי בעלויות, יותר גדול זה גם יותר יקר. לכן אתם צריכים לחפש את השטח המתאים לכם במדויק, לא קטן מידי ולא גדול מידי. עליכם לחשוב ובעצם לחשב ולתכנן מהו שטח הייצור הנדרש; קחו בחשבון את גודל המכונות, מבנה פס הייצור וכל מה שנכלל במפעל. אם מדובר במבנה אליו תעבירו פס ייצור קיים, יתכן שיהיה לכם יותר קל. אם מדובר בפס ייצור חדש לגמרי תצטרכו להקדיש מחשבה רבה על כל פרט ופרט.

עומסים פר מטר 

סוג הקונסטרוקציה במבני תעשייה משפיע על העומסים המותרים בכל מבנה, יש תחילה להבין מה צרכייך ולאתר נכס מתאים למשקלים אותם אתה מתכוון לאחסן בהתאם, מדובר על החלטה חשובה אשר לה עשויות להיות השפעות מרחיקות לכת על האחסון הלוגיסטי והשימושים העתידיים במבנה.

קרבה לאזורים הומי אדם 

יש לבדוק את הקרבה לאזורים המיושבים. יש לכך 2 סיבות: הסיבה הראשונה היא שהאזורים המיושבים יכולים להיות מקור כוח האדם שיעבוד אצלכם בעסק. אם אתם נמצאים במקום מרוחק מאזורי האוכלוסייה יתכן ותצטרכו להפעיל שירות של הסעות עובדים. הסיבה השנייה היא שיתכן ששם נמצא שוק הלקוחות, אך כמובן שזה תלוי מאוד במטרה של מבנה התעשייה.

קרבה לכבישים מרכזיים 

דרכי גישה מרכזיות הן דבר חשוב מאוד ללוגיסטיקה של העסק, לא רק לצורך הגעתם של העובדים אל המפעל, אלא גם לצורך שינוע של חומרי גלם או מוצרים מוגמרים. אם המפעל עוסק ביבוא וייצוא סביר להניח שיש צורך בדרכי גישה המאפשרות תנועת משאיות עם קונטיינרים.

רמפה לספקים 

כאשר מחפשים מבנה תעשייה צריך לחשוב גם על הצרכים הלוגיסטיים היומיומיים. דוגמה טובה לזה היא הרמפה באזור כניסת הספקים. עליכם לחשוב על כל הכניסה וההוצאה של הסחורות ולחפש מקום עם רמפה המתאימה לצורת עבודה זו.

שירותים 

כמעט כל עסק תלוי גם בעסקים אחרים לצורך פעילותו השוטפת. לדוגמה מפעלים צריכים ספקים של ציוד משרדי, חברות שליחויות ואולי אפילו שירותי קייטרינג לעובדים. היו מודעים לשירותים שאתם נזקקים להם וחפשו מקום שבו ניתן לקבל אותם. בדרך כלל תוכלו למצוא את כולם באזורי תעשייה.

 

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  השקעות  לוקיישן  מבני תעשייה  נדלן מסחרי  נכסים מניבים   תשואה