פוד טראק – מה זה?

 

 

{{msg}}

בניו יורק, לונדון וערים שונות ברחבי העולם זה כבר טרנד חזק ומוכר, בארץ אנו מתחילים להרגיש זאת אך הכיוון ברור – זה הדבר בעולם העסקים. מהמבורגרים, קינוחים ועד מנות אקזוטיות, פוד טראק הוא להיט בתחום המזון, השקעה נמוכה תמורה גבוה ולאחרונה אפילו כבר זכינו לפסטיבל פוד טראק בנמל תל אביב. אז מה זה בעצם פוד טראק והאם כדאי להיכנס לתחום?

אז מה זה "פוד טראק"

פוד טראק הוא בעצם רכב, או יותר נכון משאית, אשר הוסבה לצורך הכנה ומכירת מזון. כולנו זוכרים את ה"אוטוגלידה" עם המנגינה כאשר הוא מגיע מילדותנו, אז זה משהו בסגנון אך ברמה הרבה יותר גבוהה ומתקדמת. "FOOD TRUCK" הן משאיות אשר הוסבו באופן ייחודי בהתאם לעסק הפועל בהן; לכל אחת מהן יש את הסגנון העיצובי שלה והציוד המתאים לסוג המזון שהיא מוכרת. זה אולי נשמע לכם כמו סוג של מזון מהיר, מהסוג הנחות, אך האמת שמשאיות הפוד טראק בעולם הפכו לשם דבר בסצנת מזון גורמה. הן אולי אינן מגישות מבחר גדול של מנות, לפעמים מתמחות בדבר אחד בלבד אך הן בהחלט עושות זאת טוב מאוד ובהחלט מעניקות חוויה טובה ללקוחות. וכאשר אנו רואים כיצד הטרנד צומח ומתפתח, אולי זה הזמן לחפש פוד טראק למכירה ולהיכנס לתחום.

FOOD TRUCK

משאיות הפוד טראק מעניקות לכם יתרון מכיוון שהן ניידות. אין זו מסעדה הנמצאת במקום גבוה ומחכה ללקוחות – זוהי מסעדה המגיעה עד הלקוחות. מסיבה זו את משאיות הפוד טראק תוכלו למצוא בפסטיבלים ואירועים המוניים, כמו גם באירועים פרטיים המזמינים פוד טראק לטובת הנאתם של האורחים. למרות שיש כאן מבנה עלויות מעט שונה, יש כאן אלמנטים של חיסכון בעלויות. אין צורך לשלם את דמי השכירות של מסעדה כאשר יש לכם מסעדה ניידת המגיעה עד הלקוח.

והצד הבירוקרטי?!

נכון לכתיבת שורות אלו, ישנו מאבק משפטי מול הרשויות המקומיות בעניין רישוי עסקים של הדבר, עיריית תל אביב טרם נכנעה למאבק, אך בקרוב אנו מאמינים (ומקווים) שזה יקרה, לעיריית תל אביב יש חוק עזר עירוני אשר מונע מ"גזלנים" לפעול בגבולותיו, הדבר הועבר לבגץ וייתכן והדברים ישתנו בקרוב מאוד ונזכה לראות מהפכה של ממש בתחום המזון בישראל.

פוד טראק למכירה

אין שום יצרן המייצר את משאיות הפוד טראק מאפס, מדובר במעצבים ואנשי מקצוע אשר לוקחים רכב קיים ומעניקים לו שיפוץ כללי אשר מסב אותו מרכב הובלה לרכב המאפשר להכין ולמכור מזון. למי שיש חזון שכזה, עליו לפנות לסדנה המתמחה בסוג זה של עבודות. יתכן שגם תמצאו פוד טראק למכירה באתרי לוח לעסקים, אך ההיצע הוא קטן והביקוש הוא גדול.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  בעלי עסק  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  הקמת מסעדה  יועץ עסקי  מיזם  עוסק מורשה  עושים עסקים  עסק פעיל  עסק קיים  עסקים חדשים  פתיחת מסעדה  ציוד לעסקים  תכנית עסקית