לפתוח עסק ולעבוד מהבית

 

 

{{msg}}

כאשר אנו חושבים על עסק אנו בדרך כלל רואים מול עיננו מקום פיזי בו מתרחשת הפעילות העסקית. למשל אם העסק שלכם הוא מאפייה אז אתם צריכים מקום פיזי בו תכינו ותמכרו את המוצרים שלכם. גם אם העסק שלכם מעניק שירותי ייעוץ, עדיין סביר להניח שתצטרכו משרד בו תוכלו לפגוש את לקוחותיכם. אך האמת שעולם העסקים מגלה גמישות גדולה ואפילו הבית יכול להיות סביבה טובה לפעילות עסקית. אמנם לא כל עסק ניתן להפעיל מהבית אך בהחלט ישנם עסקים רבים שניתן להפעיל מהבית.

אם כך, אילו עסקים כדאי לפתוח מהבית?

ברמת העיקרון כל בעלי עסקים חופשיים, כמו למשל רופאים ועורכי דין יכולים לעבוד מהבית. אך הדבר בכל זאת דורש הכנה והשקעה; אם רופא רוצה לקבל פציינטים בביתו, עדיין עליו לייחד שטח מיוחד ולהכניס לתוכו את ציוד המרפאה. באופן דומה גם עורך דין צריך להשקיע על מנת לבנות משרד בביתו הראוי לקבלת לקוחות. במקרים אלו, למרות שמדובר בעבודה מהבית, עדיין יש צורך בהשקעה לא קטנה על מנת להתאים את המקום לצרכים של העסק, אך האם זה כך בכל המקרים?

לפתוח עסק ולעבוד מהבית

מתחביבים וכישורים ליצירת הכנסה

לא כל עסק דורש השקעה גדולה, בהחלט ישנם עסקים רבים אותם ניתן להפעיל מהבית בקלות. עסקים רבים מסתפקים בפינת ישיבה עם מחשב וקו טלפון. להלן כמה דוגמאות לעסקים שכדאי לפתוח מהבית.

שירותי מזכירות – רבים מהעסקים הקטנים נזקקים לשירותי מזכירות ותיאום עם לקוחות וספקים, אך מצד שני היקף העסקים שלהם אינו מצדיק מזכירה במשרה מלאה. בהחלט ישנו ביקוש בשוק לשירותי מזכירות אותם ניתן לספק מהבית עבור הלקוח שלכם.

ארגון חתונות – חתונה היא פרויקט רציני הדורש הרבה ארגון ועבודה מול אולמות אירועים וספקי שירותים שונים. ישנם אנשים העושים זאת בעצמם והדבר גוזל מהם חודשים רבים של התרוצצויות ודאגות. שירות ארגון חתונות הוא בהחלט מקובל וניתן לעשותו מהבית. את הפגישות עם הלקוחות נית לעשות בבתי קפה.

עיצוב דיגיטלי – כמעט כל עסק נזקק בשלב זה או אחר לשירותים של עיצוב דיגיטלי / מעצב גרפי. עיצובים דיגיטליים יכולים להיות כרטיסי ביקור לעסק, תפריט למסעדה, שלט פרסומי לעסק, אריזות של מוצרים, עיצובים עבור אתרי אינטרנט ועד. אם יש לכם רקע בתחום לא צריך הרבה יותר ממחשב וחיבור לאינטרנט בשביל להתחיל לגלגל עסקים ולמכור שירותים.

מסחר אלקטרוני – אנשים רבים מבצעים רכישות דרך האינטרנט באמצעות אתרים כמו איביי ואחרים. גם אתם יכולים להיכנס לתחום ולהתחיל למכור מוצרים בחנות אינטרנטית. אל תדאגו לגבי הסחורות, אין צרוך לרכוש סחורות מראש, ניתן לעבוד בשיטת דרופשיפינג כאשר המוצרים שתמכרו נשלחים ללקוח ישירות מהיצרנים בסין.

בניית אתרי אינטרנט – בדומה לעיצוב דיגיטלי, גם שוק אתרי האינטרנט הוא שוק חם ועסקים רבים מעוניינים בהקמה ותפעול של אתר. בהחלט עבודה שניתן לעשות מהבית בעזרת מחשב וחיבור לאינטרנט. תוכלו לפרסם את שירותיכם באתרי פרילנסרים וברשתות החברתיות.

קידום אתרים - מקדם אורגני ומקדם ממומן אלו מקצועות מבוקשים בעולם המודרני, כל אחד יכול להיות מקדם, ישנם עקרונות ברורים שצריך ללמוד ולעתעדכן על בסיס קבוע והופ - אתם מקדמי אתרים אשר עובדים מהבית, רלוונטי מאוד גם לעבודה בתור קידום ברשתות החברתיות השונות.

אנו מאמינים שהרשימה עוד ארוכה, וככל שהזמן עובר לעידן החדש נוצרים עוד ועוד תפקידים חדשים אשר יאפשרו לכם לעבוד מהבית...

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  הקמת עסק  עבודה מהבית  עוסק פטור  עסק חדש  פתיחת עסק חדש