מחפש משקיע לעסק? כך תאתר משקיע פוטנציאלי

 

 

אם אתה חושב על משקיע לעסק זו בהחלט יכולה להיות החלטה נכונה ונבונה, אך אתה גם צריך למצוא את המשקיע הנכון מבחינתך. כולנו מכירים את המשפט המפורסם ״בעל המאה הוא בעל הדעה״. מי שמשקיע בעסק בעצם הופך להיות אחד הבעלים שלו, אף אם מדובר באופן חלקי בלבד. כך או כך, יש להתחשב בדעותיו בנושאים שונים. אם אתה מחפש משקיע לעסק, להלן כמה דברים שצריך לקחת בחשבון על מנת לאתר את המשקיע הפוטנציאלי.

  1. הצרכים של העסק – מן הסתם אתה מחפש משקיע לעסק שיביא אתו הון ראוי, אך בהחלט יש לנסות ולאתר משקיע היכול להביא עמו גם ערך מוסף לעסק. אתה חייב לשאול את עצמך לְמה זקוק העסק על מנת לסייע לו לצמוח ולהגדיל את הכנסותיו. אם העסק שלך מציע שירותי כביסה תעשייתיים לצורך הדוגמה, ייתכן שתרצה מאוד משקיע מתחום המלונאות, שאולי יוכל להביא עמו קשרים רבים אשר ירחיבו את מעגל הלקוחות. במילים אחרות, כאשר אתה מאתר משקיע פוטנציאלי בעסק שלך, עליך גם לשקול את הערך המוסף שהוא מביא אתו לעסק.
  2. אופי ההשקעה – כפי שכבר צוין בפסקת הפתיחה, ״בעל המאה הוא בעל הדעה״. האמת היא שלפעמים ניתן למצוא משקיעים לעסק אשר אינם מעוניינים להיות מעורבים בקבלת ההחלטות. במקרים רבים המשקיע פשוט מעוניין לתת מעין הלוואה מבלי להתערב, וכך אתה יכול לשמור על עצמאותך כבעלים הבלעדיים של העסק. אך והיה והעסק ייפול חלילה, עדיין תהיה חייב כמובן להחזיר את הכסף לאותו משקיע בלתי מתערב.
  3. כימיה אישית– נכון העובדה שישנם הרבה מאוד שיקולים טכניים כאשר אתה מנסה לאתר משקיע פוטנציאלי; אך אל תשכח שגם הכימיה האישית בינך לבין המשקיע משחקת פה תפקיד חשוב. במרבית המקרים יהיה המשקיע בעל מעורבות כזו או אחרת בעסק, וחשוב שזה יהיה מישהו שאתה מרגישים בנוח אתו, והוא מרגיש בנוח אתך.

מחפש משקיע לעסק

אם אתה מנסה לאתר משקיע, מקום טוב להתחיל בו את החיפוש הוא לוח העסקים אשר כולל לוח מודעות במיוחד למטרה זו של חיפוש שותפים. לוח מודעות לחיפוש שותפים אינו מבקש כל תשלום בעבור הפרסום. אתה יכול לפרסם שם מודעה לצורך חיפוש משקיע, או לחלופין למצוא שם משקיעים המחפשים הזדמנות עסקית.

שים לב לכך שיש סוגים שונים של משקיעים, ובחלוקה גסה – יש משקיע פיננסי ויש משקיע אסטרטגי. חשוב שתכיר היטב את ההבדלים בין המושגים השונים, כיוון שיש שוני גדול מאוד בהתנהגות שלהם. משקיע פיננסי הוא משקיע אשר נושא את עיניו אל העתיד ומצפה לרווחים; זהו אדם אשר רוצה שהכסף שלו ייצר כסף נוסף עבורו מבלי להתעמק בפרטים. ניהול העסק אינו עומד בראש מעייניו. לעומת זאת, משקיע אסטרטגי הוא מי שבא להשתתף ולעזור במינוף העסק. הוא מעוניין להיות מעורב בקבלת ההחלטות, להיות שותף בהתוויית הדרך ולתת את המשאבים העומדים לרשותו לטובת פיתוח העסק.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות  אפיון השותף  השקעה בעסק  השקעות  כיסוי חובות  מחפש שותף  מציאת שותף  משקיע לעסק  עסק להשקעה 

 

 
1
תמונת המשתמש
Roger Dossa
המשקיע מחפש הזדמנות להשקעה.
שלום, אני מציג את עצמי: רוג'ר דוסה, אני מועסק בגישור; פיתוח תעשייתי וסחר בינלאומי. אני עובד כרגע עם משקיע פרטי שמוכן לממן כל פרויקט אמין. אנו מבקשים שיתוף פעולה גלוי עם שותפים זרים, מנהלים או בעלי פרויקטים בכדי לייצר עניין על בסיס הסכם שותפות שנחתם על ידי הצדדים המעורבים למימוש השקעות אלה.
29/11/2019
 
2
תמונת המשתמש
לא משנה
כל המשקיעים ישתלטו לך על העסק
ראה הוזהרת, עשה העל לבד וקל הלוואה מהבנק
23/01/2019