איך להרוויח כסף?

 

 

בואו נודה על האמת. כולנו, או לכל הפחות רובנו, נמצאים במרדף בלתי פוסק אחר הכסף. יש המנסים להשיג אותו בעבודה קשה בתור שכירים, ואילו אחרים מנסים את מזלם בעולם העסקים. לכל אחת מהאפשרויות יש היתרונות והחסרונות שלה. לעבודה בתור שכיר יש מגבלה אימננטית ברורה, והיא כמובן תקרת השכר; אם העסק מצליח אך אתם שכירים, בסופו של דבר יש מישהו המרוויח את הכסף הגדול, ובמידה מסוימת על חשבונכם. אתם מגיעים למצב שבו אתם מרוויחים אותו סכום, ביותר מאמץ או בפחות מאמץ, אך מנגד קיים הביטחון הכלכלי, שכן אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תשלום בסוף החודש. לעומת זאת, בעסקים עצמאיים השמיים הם הגבול מבחינת קשת האפשרויות. אלא שכגודל הסיכוי כך גם גודל הסיכון. הרי אם לא תצליחו למכור, לא תהיה לכם הכנסה. החשיפה לתנאי לחץ קשים העלולים להשפיע עליכם, על היחסים בתוך המשפחה או על הקשרים החברתיים שלכם – לעתים אינה מצדיקה את ההרפתקה הזאת, בפרט כשמדובר באנשים שאינם מסוגלים לעמוד בפני משברים. 

אז איך אפשר להרוויח כסף?

דבר ראשון שחשוב שתבינו, הוא שכדי להרוויח כסף אתם צריכים להשקיע כסף. אין זה משנה כלל לאיזה עסק אתם רוצים להיכנס, תמיד תצטרכו להביא בחשבון שכרוכה בכך סוג השקעה מסוימת. השקעה זו יכולה להיות סכום קטן מאוד באופן יחסי, נניח של כמה מאות דולרים, והיא יכולה גם להיות השקעה ענקית של מיליוני או אף של מיליארדי דולרים. אם לדוגמה תרצו להקים בית דפוס, בוודאי תצטרכו קודם כל להשקיע במכונות דפוס ובחומרי גלם. זוהי השקעה יחסית גדולה, אך אותו כלל נכון גם באשר לעסקים קטנים יותר; אם למשל תרצו להקים עסק לבניית אתרי אינטרנט, תצטרכו להשקיע במחשב שבאמצעותו תוכלו לעבוד.

אך כמובן שאם תזרקו את הכסף שלכם ללא הכרה, לא תרוויחו כסף זה בחזרה. אם רוצים להרוויח כסף, יש להשקיע כסף בתבונה, ולשם כך יש לחפש את הנישה המתאימה עבורכם. אחת האפשרויות היא להשקיע בעסקים קיימים, דרך אשר נחשבת לבטוחה באופן יחסי. עסק קיים אשר פועל כבר שנים ויש לו לקוחות קבועים נחשב להשקעה בטוחה יחסית, אף אם צרובה בתודעתנו הידיעה שאין השקעה שהיא בטוחה במלוא מאת האחוזים. בהחלט תוכלו להשקיע בעסק קיים וליהנות מהכנסה קבועה.

אם אתם רוצים להרוויח כסף, מומלץ מאוד שתחשבו קצת על הדברים שבהם אתם טובים. ייתכן שאפילו יש לכם איזה תחביב שבעזרתו תוכלו לעשות כסף. קחו את תחומי העניין שלכם ואת הניסיון שלכם, ותחשבו איך השילוב בין השניים יכול לסייע לכם להרוויח כסף. יש צורך ביצירתיות רבה מאוד על מנת לפתח את הרעיון, אך הדבר בהחלט אפשרי. למשל, אם יש לכם כשרון כתיבה, תוכלו אולי להציע את שירותיכם בתור כותבי תוכן לאתרי אינטרנט; אם אתם בשלנים מעולים, אפילו אם לא למדתם באופן רשמי, תוכלו להקים עסק בתחום המזון.

כדי להרוויח כסף עלינו לעבור תהליכים רבים וממושכים. באמצעות תהליכים אנו רוכשים ניסיון ונחשפים לתחומים חדשים שלא חשבנו שאנו מכירים. לדוגמה, בעת פתיחת עסק אנו למדים שישנם עסקים הטעונים רישוי עסקים, ושאנו נדרשים לשכור שירותי אדריכל רישוי שילווה אותנו בתהליך הוצאת הרישיון, ובכך יפתור אותנו מכל הסבך הביורוקרטי הכרוך בכך.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  השקעה בעסק  להרוויח ובגדול  משקיע לעסק  עוסק מורשה  עוסק פטור  עושים עסקים  עסק להשקעה  פתיחת עסק חדש  שווי עסק  שותפים לעסק 

 

 
1
תמונת המשתמש
ישראל ישראלי
רישוי העסק זה החלק הבעייתי באמת
מנסיוני, החלק המעיק באמת הוא תהליך רישוי העסק מול הרשויות. ממליץ בחום להעזר בבעל מקצוע בעל כישורים ונסיון אחרת זה הסיבוך יכול להוציא לכל בנאדם נורמלי את החשק להקים משהו במדינה הזאת.
03/08/2017
 
2
תמונת המשתמש
רמי מני
כתבה יפה שמתאימה למי שהפרוטה מצויה בכיסו
אני מסכים אתכם שצריך להשקיע כדי להרוויח, וזאת בתנאי שיש מספיק כסף שניתן להשקיע.
03/08/2017